Uden at ville fornærme nogen, så lugter Nicki52's svar ikke altid af paratviden ;)
Rigtigt, men ikke helt. Jeg snød ikke direkte. Da jeg lige havde set Watchmen fornylig, havde jeg self. kigget på imdb og tjekke skuespillerne ud. Det gør jeg altid før eller efter jeg ser en film.
Gauthier er jeg stor fan af efter jeg har set ham i Harper's Island. Men kender ikke så meget til Niall, andet end de par afsnit jeg har set af Eureka.
Nå, jeg gider ikke tale om det. Så må I selv om I tror det eller ej. Det rager mig en papfis.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#5511 Skeloboy 14 år siden
Chaplins stumfilm
#5512 Kruse 14 år siden
Vi er ved et nyt spørgsmål :)
#5513 Steffan Rasmussen 14 år siden
Hold da kæft, selvfølgelig. Buscemi spiller jo Buddy Holly tjeneren.
#5514 Skeloboy 14 år siden
lol, det så jeg slet ikke :)
#5515 Kruse 14 år siden
Jeps! Jeg havde fuldstændigt glemt alt om det, men i en anden tråd var der en der smed dette link, hvor Buscemi er nr. 9 på listen :)
#5516 jessup 14 år siden
Jep
#5517 Steffan Rasmussen 14 år siden
#5518 Spanner 14 år siden
Romance & Cigarettes
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#5519 jessup 14 år siden
Jep
I den sidste film hedder Walkens karakter "the man with the plan" - en forholdsvis populær 90er film - med en god cast.
#5520 Nicki52 14 år siden
Rigtigt, men ikke helt. Jeg snød ikke direkte. Da jeg lige havde set Watchmen fornylig, havde jeg self. kigget på imdb og tjekke skuespillerne ud. Det gør jeg altid før eller efter jeg ser en film.
Gauthier er jeg stor fan af efter jeg har set ham i Harper's Island. Men kender ikke så meget til Niall, andet end de par afsnit jeg har set af Eureka.
Nå, jeg gider ikke tale om det. Så må I selv om I tror det eller ej. Det rager mig en papfis.