Gravatar

#5831 Åkepool 13 år siden

Nu er det ret længe siden jeg så den, men var der ikke et eller andet han byggede til tøsen i filmen? Måske han så har bygget det for real?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5832 Steffan Rasmussen 13 år siden

Åkepool (5831) skrev:
Nu er det ret længe siden jeg så den, men var der ikke et eller andet han byggede til tøsen i filmen? Måske han så har bygget det for real?

Han istandsatte et kæmpehus ... så jeg tvivler på det var det.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5833 the_paki_don 13 år siden

Åkepool har fat i noget af det rigtige... :)
Gravatar

#5834 Steffan Rasmussen 13 år siden

Han lærte at snedkerere.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5835 Åkepool 13 år siden

Steffan Rasmussen (5832) skrev:
Han istandsatte et kæmpehus ... så jeg tvivler på det var det.

Mente også det var et hus, men tænkte at der også var noget mindre, som han måske kunne klare selv :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5836 the_paki_don 13 år siden

Steffan er kommet tættest på, så han får turen.

Der er en scene, hvor Rachel McAdams karakter kommer tilbage til det færdigbyggede hus og kigger og rører på møbler, hvortil hun spørger, om han har lavet dem. Han svarer ja. Det er så også sandt for Ryan Goslings tilfælde, for han har lavet de møbler, der filmes. :)
Gravatar

#5837 Steffan Rasmussen 13 år siden

Nævn de sidste to film Woody Allen har spillet med i, som han ikke selv har instrueret. (ingen uncredited - ingen voice only).
Gravatar

#5838 jessup 13 år siden

Jeg mener at Sunshine boys var en tv film. Mon vi skal så lang tilbage som Scenes from a mall? Det er i hvertfald mit ene gæt. Jeg mener at filmen før den er The front med Zero Mostel fra midt 70 erne Men jeg ved han har lavet en efter Scenes from a mall som jeg ikke har set - kender ikke titlen.
This is just until June
Gravatar

#5839 Steffan Rasmussen 13 år siden

Scenes form a Mall er ganske rigtigt den ene. Den anden er fra 2000, og har Sharon Stone på rollelisten.
Gravatar

#5840 jessup 13 år siden

Jeg tror jeg selv har stillet et lignende spørgsål på et tidspunkt - den er også med David Swimmer.
This is just until June

Skriv ny kommentar: