Gravatar

#5881 Steffan Rasmussen 13 år siden

BN (5880) skrev:
Star Wars Episode I: The Phantom Menace

bingo.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5882 the_paki_don 13 år siden

Fuck! Jeg lå lige og kyssede med en pige, da jeg kom i tanke om det! Logger på og ser, at det er for sent... Jeg har et problem, har jeg ikke?
Gravatar

#5883 BN 13 år siden

Jeg giver turen videre til manden med problemet aka the-paki-don ;-) ... og hvis HAN også melder fra, er turen fri.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5884 Steffan Rasmussen 13 år siden

I hvilken film spiller Natalie Portman sammen med Val Kilmer?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5885 jessup 13 år siden

Heat
This is just until June
Gravatar

#5886 Steffan Rasmussen 13 år siden

jessup (5885) skrev:
Heat

Nemlig
Gravatar

#5887 jessup 13 år siden

David cammell instruerede Performance sammen med Roeg uden at have studeret det nærmere mener flere at det mere er hans film end Roegs. Han instruerede 4 spillefilm Performance inklusiv og to af dem blev kraftigt klippet om af studierne. Hans sidste film fra 1995 er Wild side med Walken, Joan Chen og Ane Heche som han sigerede ef et Smithee navn "Frank Brauner". Hans nok mest kendte film er en gyser fra 1977 som var tænkt som en komedie hvad hedder filmen?.
This is just until June
Gravatar

#5888 the_paki_don 13 år siden

Texas Chainsaw Massacre?
Gravatar

#5889 jessup 13 år siden

the_paki_don (5888) skrev:
Texas Chainsaw Massacre?

Nej

I øvrigt hed han Donald og ikke David - beklager.

En anmelder skrev om filmen:

"A combination of Kubrick's 2001 and Polanski's Rosemary's Baby, with a dash of Buster Keaton's Electric House thrown in"
This is just until June
Gravatar

#5890 Steffan Rasmussen 13 år siden

lidt mere hjælp?

Skriv ny kommentar: