Gravatar

#5991 stoffer 12 år siden

Steffan Rasmussen (5989) skrev:
I øvrigt en god film.

Ja, den er rigtig fin. Så den her til aften, og den gjorde i hvert fald indtryk.

Steffan Rasmussen (5990) skrev:
X-Men First Class?

Nix
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#5992 Waldca 12 år siden

The Beaver
Gravatar

#5993 stoffer 12 år siden

Nemlig!

Steffan Rasmusen eller Waldca har turen.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#5994 Steffan Rasmussen 12 år siden

Hvilken skuespillerinde har spillet sammen med de følgende fem skuespillere?

Patrick Wilson
Jude Law
Elijah Wood
Nikolaj Coster-Waldau
Bill Paxton
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5995 Nicki52 12 år siden

Jeg ved at Patrick Wilson og Nikolaj Coster-Waldau har begge spillet sammen med Kate Winslet, men ved ikke om de andre har.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5996 Steffan Rasmussen 12 år siden

Kate Winslet er korrekt.

Patrick Wilson (Little Children)
Jude Law (Contagion, The Holiday, All the King's Mne)
Elijah Wood (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)
Nikolaj Coster-Waldau (Enigma)
Bill Paxton (Titanic)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5997 Nicki52 12 år siden

Faktisk pinligt at jeg ikke kunne placere flere af dem sammen når nu jeg har set Titanic, The Holiday og Ethernal Sunshine of the Spotless Mind. Titanic og The Holiday er ikke så lang tid siden sidst jeg så dem, kan nu tydelig huske Kate Winslet og Jude Law i filmen. Men kan stadig ikke huske Bill Paxton i Titanic. Jeg vidste også Jude Law og Kate Winslet var med i Contaigion efter trailere og plakater, men har ikke selv set filmen. Og har glemt det meste af ESotSM, så kan kun svagt erindre Winslet i den film. Nå, men nyt spørgsmål.

Nævn en film fra 90'erne hvor Christian Bale ikke har hovedrollen, som ikke må være tegnefilm eller som har en kvindelig hovedrolle.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5998 Steffan Rasmussen 12 år siden

Nicki52 (5997) skrev:
Nævn en film fra 90'erne hvor Christian Bale ikke har hovedrollen, som ikke må være tegnefilm eller som har en kvindelig hovedrolle.

Prøv igen med et lidt mindre kompliceret spørgsmål :-)

Anyways ... Aner ikke om han har hovedrollen, men jeg ved der er en film der hedder Newsies hvor han er med i, så det er mit gæt.
Gravatar

#5999 Steffan Rasmussen 12 år siden

bump for answer.
Gravatar

#6000 Stilund 12 år siden

Jeg vil gætte på Swing kids...

Skriv ny kommentar: