Gravatar

#6351 jessup 12 år siden

Jeg ville aldrig nigligere en så prægtig repræsentant for en gennemsnitlige filmviden hos en aFilmzbruger - eller sådan cirka - det lød bedre inden jeg skrev det.

Den ene er fra 1947 og er i min bog ikke videre god.
This is just until June
Gravatar

#6352 Skeloboy 12 år siden

Gentleman's Agreement er den 4.

Ved sgu ikke lige med den sidste...Splendor In The Grass?

Og er helt enig, er sgu heller ikke så vild med Gentleman's Agreement. Men det er godtaget, for On The Waterfront og A Streetcar Named Desire gør det op for alle andre dårlige film han måtte have lavet ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#6353 jessup 12 år siden

Gentlemans agrement er selvfølgelig rigtig. Onthe Waterfront er en af mine personlige favoritter.

Den sidste film har jeg heller ikke selv set.

Den er fra 1963. Den handler og Kazans onkel, undertrykkelsen af grækere og Armenier i Tyrkiet og onklens forsøg på at komme til usa.

Slant skriver:
Xxxxx is a revealing work about the American dream because it doesn't envision it as a noble enterprise, but rather a painful and seemingly never-ending process.

This is just until June
Gravatar

#6354 Skeloboy 12 år siden

America, America!

Har heller ikke set den. Men har faktisk 3 Kazan film liggende, som venter på at blive set: Viva Zapata!, Splendor In The Grass og Wild River.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#6355 jessup 12 år siden

Jep
Foeller havde flest rigtige.

Glæd dig til viva zapata.Quinn fik en bestemt velfortjent oscar.
This is just until June
Gravatar

#6356 MMB 12 år siden

P.T. Anderson har instrueret 7 Oscar-nominerede skuespilpræstationer. Hvilke?
Gravatar

#6357 Steffan Rasmussen 12 år siden

Phoequin Phoenix i The Master
Daniel Day-Lewis i There Will Be Blood
Amy Adams i The Master
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6358 Steffan Rasmussen 12 år siden

Adam Sandler i Punch-Drunk Love?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6359 Steffan Rasmussen 12 år siden

Philips Seymour-Hoffman i The Master og Boogie Nights?
Gravatar

#6360 Steffan Rasmussen 12 år siden

Tom Cruise i Magnolia?

Skriv ny kommentar: