Gravatar

#6401 jessup 12 år siden

En mand ser rødt og jeg kan godt huske Goldblum.
This is just until June
Gravatar

#6402 BN 12 år siden

jessup (6401) skrev:
En mand ser rødt og jeg kan godt huske Goldblum.

Fremover kan du så også huske Denzel Washington. :-)

Her er det klip hvor Charles Bronson først skyder Damien Leake aka præcisions-skytten fra 'Apocalypse Now' (den miderste) og derpå Denzel Washington (til højre):

Turen er din.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6403 Steffan Rasmussen 12 år siden

jessup?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6404 jessup 12 år siden

Nævn tre sange fra Forrest Gump Gump soundtracket.
This is just until June
Gravatar

#6405 MMB 12 år siden

Mrs. Robinson
Blowin' in the Wind
For What It's Worth
Gravatar

#6406 Steffan Rasmussen 12 år siden

jessup????
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6407 jessup 12 år siden

Foeller (6405) skrev:
Mrs. Robinson
Blowin' in the Wind
For What It's Worth

Foeller har 3 rigitige -den er din.
This is just until June
Gravatar

#6408 MMB 12 år siden

Jeg giver turen fri.
Gravatar

#6409 jessup 12 år siden

Jeg har lige genset Leviathan (1989)og den er midlest talt ikke videre god. Instruktøren George P. cosmatos skulle efter sigenden være en Ghost director på 3 store film. Dvs. I dette tilfælde vil det sige at instruktøren godt nok er på sættet og får tingene til at rulle, men at filmens stjerne bestemmer alt - shot list, instruktion af skuespillere mm. Det er vist ikke verificeret at det er foregået med alle 3 film og det er lidt usikkert præcist hvordan det er foregået hver især af de 3 film.

Det er 3 store film - 2 fra 80erne og en fra 90erne. 1985,1986 og 1993. Gæt dem.
This is just until June
Gravatar

#6410 jessup 12 år siden

Nu er det et spørgsmål lidt på rygtebasis men efter at have læst lidt på det stryger jeg den ene film - den fra 1986. Den som er for usikker er Cobra - måske det kan hjælpe.
This is just until June

Skriv ny kommentar: