Gravatar

#6481 jessup 12 år siden

Rebecca?
This is just until June
Gravatar

#6482 MMB 12 år siden

Steffan Rasmussen (6480) skrev:
Wings og Grand Hotel?

Bingo, du napper turen! :)
Gravatar

#6483 Steffan Rasmussen 12 år siden

Foeller (6482) skrev:
Bingo, du napper turen! :)

Vildt skud, selvom jeg synes at kunne mindes at der ikke blev offentliggjort nomineringer ved de første uddelinger.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6484 Steffan Rasmussen 12 år siden

Mytteriet på Bounty er blevet filmatiseret 3 gange. Hvem spiller Fletcher Christian i de tre udgaver fra 1935, 1962 og 1984?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6485 MMB 12 år siden

Steffan Rasmussen (6483) skrev:
Vildt skud, selvom jeg synes at kunne mindes at der ikke blev offentliggjort nomineringer ved de første uddelinger.

For Grand Hotel var 3 instruktører faktisk nomineret. For Wings var der 5 nomineret i alt (2 i kategorien komedie og 3 i drama)
Gravatar

#6486 Steffan Rasmussen 12 år siden

Foeller (6485) skrev:
For Grand Hotel var 3 instruktører faktisk nomineret. For Wings var der 5 nomineret i alt (2 i kategorien komedie og 3 i drama)

Var det så skuespillerne der ikke blev nomineret?
Gravatar

#6487 MMB 12 år siden

Steffan Rasmussen (6486) skrev:
Var det så skuespillerne der ikke blev nomineret?

Vinderne var vist bare annonceret 3 måneder før showet, så vidt jeg kan læse mig frem til.
Gravatar

#6488 jessup 12 år siden

1962: brando

1984: mel gibson

Jeg kan kun huske Laughton fra den gamle version som jeg først belv bevist om efter at have set Crumb.
This is just until June
Gravatar

#6489 Steffan Rasmussen 12 år siden

jessup (6488) skrev:
1962: brando

1984: mel gibson

Jeg kan kun huske Laughton fra den gamle version som jeg først belv bevist om efter at have set Crumb.

Brando og Gibson er rigtige.
Gravatar

#6490 Kisbye 12 år siden

Jeg er ret sikker på at have set at Clark Gable spiller med i versionen fra 1935.
Mon han kan have rollen som Fletcher Christian?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: