Gravatar

#6561 Steffan Rasmussen 12 år siden

For hvilken instruktør skrev nyligt afdøde filmanmelder Roger Ebert tre manuskripter?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6562 MMB 12 år siden

Uh, det kan jeg huske, jeg læste om. Kan huske titlerne og genren, men navnet har jeg glemt. Kommer garanteret på det inden alt for længe.
Gravatar

#6563 jessup 12 år siden

Han skrev Beyond the walley of the dolls af Russ Meyer så mon ikke det er ham?
This is just until June
Gravatar

#6564 jessup 12 år siden

Skeloboy (6551) skrev:
MikkelAbel (6523) skrev:
Has Anybody Seen My Gal?
Taza, Son of Cochise
Magnificent Obsession
Captain Lightfoot

Du må ikke bruge google...og sry, hvis du ikke har ;), men baseret på din alder og filmpræferencer, så virker det lidt som om, du har snydt...og fordi det ligner en copy/paste fra en side, eftersom filmene er i kronologisk rækkefølge...

Ville ikke sige noget men det havde været mere overbevisende med de store Sirk film med Hudson. Hvortil kun Magnificent Obsession høre til.
This is just until June
Gravatar

#6565 MMB 12 år siden

jessup (6563) skrev:

Jo...
Gravatar

#6566 jessup 12 år siden

Hvem sagde følgende?:

The words "Kiss Kiss Bang Bang", which I saw on an Italian movie poster, are perhaps the briefest statement imaginable of the basic appeal of movies.
This is just until June
Gravatar

#6567 Steffan Rasmussen 12 år siden

jessup (6563) skrev:

Foeller (6565) skrev:
Jo...

Det er nemlig korrekt. Roger Ebert skrev manuskript til tre Russ "I love big Tits" Meyer film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6568 jessup 12 år siden

Steffan Rasmussen (6567) skrev:
Foeller (6565) skrev:
Jo...

Det er nemlig korrekt. Roger Ebert skrev manuskript til tre Russ "I love big Tits" Meyer film.

Jeg havde ikke set det var dig der stillede spørgsmålet:)
This is just until June
Gravatar

#6569 BN 12 år siden

Foeller (6546) skrev:
Razzie: ..... Wyatt Earp

Det må vist ses som tegn på, at Razzie-uddelerne ind imellem har noget vanskeligt ved at skelne mellem godt og skidt.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6570 jessup 12 år siden

Et nadet quote fra samme person:

I didn't dislike American Beauty -- I hated it. It's not that it's badly made -- it isn't. It has snappy rhythms and Kevin Spacey's line readings are very smart, and Annette Bening is skillful in the scene where she beats up on herself. But the picture is a con. It buries us under the same load of attitudes that were tried out in Carnal Knowledge and The Ice Storm, with the nice trustworthy young dope-dealers of Easy Rider. Maybe audiences are so familiar with this set of anti-suburbia attitudes that it's developed into its own movie genre.
This is just until June

Skriv ny kommentar: