Gravatar

#6631 BN 12 år siden

Steffan Rasmussen (6630) skrev:
2) James Garner
3) Robert Duvall
4) Donald Sutherland
5) Robert Redford
6) Anthony Hopkins
7) Ian McKellen

Bingo!

1) Roger Moore (f. 1927)
2) James Garner (f. 1928)
3) Robert Duvall (f. 1931)
4) Donald Sutherland (f. 1935)
5) Robert Redford (f. 1936)
6) Anthony Hopkins (f. 1937)
7) Ian McKellen (f. 1939)
8) Al Pacino (f. 1940)
9) Robert De Niro (f. 1943)
10) Michael Douglas (f. 1944)

Med 2 rigtige til Waldca og 8 rigtige til Steffan Rasmussen, er det sidstnævnte der tager turen.

http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#6632 Steffan Rasmussen 12 år siden

I hvilke to film spiller Cilian Murphy sammen med Ellen Page?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6633 Kruse 12 år siden

"Inception" og den film hvor Cilian Murphy klæder sig ud som en dame. Arghhh...hvad er det den hedder? Jeg har haft kigget på den flere gange uden at få den set.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6634 Steffan Rasmussen 12 år siden

Kruse (6633) skrev:
"Inception" og den film hvor Cilian Murphy klæder sig ud som en dame. Arghhh...hvad er det den hedder? Jeg har haft kigget på den flere gange uden at få den set.

Inception er rigtig.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6635 Steffan Rasmussen 12 år siden

Den anden hedder Peacock.

Din tur Kruse.
Gravatar

#6636 Kruse 12 år siden

I hvilke to film spiller Benedict Cumberbatch sammen med Alfie Allen a.k.a. Theon Greyjoy fra "Game of Thrones"?
Gravatar

#6637 Kruse 12 år siden

Juno Temple spiller også med i begge film.
Gravatar

#6638 Åkepool 12 år siden

Hvis jeg ikke tager helt fejl, er Juno Temple hende pigebarnet i "Killer Joe" eller hvad den hedder, men der er de vist ikke med. Men så kan den ene måske være "De tre musketeer" eller hvad den hedder denne gang, den med Mads M.? Og den anden kan være "The Brass teapot"?

Så kan jeg ikke flere film med hende og slet ikke med de andre, nå jo den nye "Star Trek"? Men den tror jeg ikke at hun er med i?

En rodet omgang, men der er da et par gæt imellem :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6639 Kruse 12 år siden

I det mindste kom der nogen gæt. De er dog begge forkert :)

Det er to film der udkom indenfor et år af hinanden. Og Natalie Portman er med i den ene af filmene.
Gravatar

#6640 Steffan Rasmussen 12 år siden

Closer? Den foregår da i England, så det kunne da tænkes at Cumberbatch gemmer sig i den.

Skriv ny kommentar: