Gravatar

#6801 Steffan Rasmussen 11 år siden

Åkepool (6800) skrev:
Norton har en cameo i den der Ricky Gervais film, hvor han starter med at lyve som den første. Men den ved jeg ikke om PSH er med i og jeg kan heller ikke lige huske hvad den hedder?

Den hedder The Invention of Lying.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6802 Kruse 11 år siden

Åkepool (6800) skrev:
Norton har en cameo i den der Ricky Gervais film, hvor han starter med at lyve som den første. Men den ved jeg ikke om PSH er med i og jeg kan heller ikke lige huske hvad den hedder?

Så er det godt at Steffan Rasmussen kan navnet! Edward Norton har en cameo som en politibetjent, og Philip Seymour Hoffman er med i enkelt scene(jeg tror kun han er med i den ene scene), sammen med Louis C.K., hvor han spiller en bartender.

Du snupper turen, Åkepool, da du var tæt nok på svaret. Hvis du ikke kan komme på noget kan Steffan Rasmussen overtage turen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6803 Åkepool 11 år siden

Kruse (6802) skrev:
Hvis du ikke kan komme på noget kan Steffan Rasmussen overtage turen :)

Det må Steffan gerne.

Kruse (6802) skrev:
Du snupper turen, Åkepool, da du var tæt nok på svaret

Og vel også fordi jeg havde de to andre film? ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6804 Kruse 11 år siden

Åkepool (6803) skrev:

Og vel også fordi jeg havde de to andre film? ;)

Nåååhh ja, der var jo mere til det spørgsmål :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6805 Steffan Rasmussen 11 år siden

John Landis kører en kontinuerlig in-joke i sine film. Hvad er der tale om?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6806 Mikkel Abel 11 år siden

Det må være referencen til den fiktive film "See You Next Wednesday"
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#6807 Steffan Rasmussen 11 år siden

MikkelAbel (6806) skrev:
Det må være referencen til den fiktive film "See You Next Wednesday"

Korrekt.

Filmen See You Next Wednesday optræder som plakater mm. i de fleste, hvis ikke alle hand film.

Se billeder her
Gravatar

#6808 Mikkel Abel 11 år siden

Vildt sejt lavet og fedt titlen er fra Kubricks '2001'.

Hvilken legendarisk skuespiller fik i sin tid tildelt titlen som "The King of Hollwood" ?
Gravatar

#6809 Åkepool 11 år siden

Steffan Rasmussen (6807) skrev:
Filmen See You Next Wednesday optræder som plakater mm. i de fleste, hvis ikke alle hand film.

Selv i "Thriller"-videoen, hvor et par betjente snakker uden for billedet om at der er skrevet "See you next wednesday" i blodet eller noget i den retning.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6810 Mikkel Abel 11 år siden

Hvilken legendarisk skuespiller fik i sin tid tildelt titlen som "The King of Hollwood" ?

Skriv ny kommentar: