Norton har en cameo i den der Ricky Gervais film, hvor han starter med at lyve som den første. Men den ved jeg ikke om PSH er med i og jeg kan heller ikke lige huske hvad den hedder?
Den hedder The Invention of Lying.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Norton har en cameo i den der Ricky Gervais film, hvor han starter med at lyve som den første. Men den ved jeg ikke om PSH er med i og jeg kan heller ikke lige huske hvad den hedder?
Så er det godt at Steffan Rasmussen kan navnet! Edward Norton har en cameo som en politibetjent, og Philip Seymour Hoffman er med i enkelt scene(jeg tror kun han er med i den ene scene), sammen med Louis C.K., hvor han spiller en bartender.
Du snupper turen, Åkepool, da du var tæt nok på svaret. Hvis du ikke kan komme på noget kan Steffan Rasmussen overtage turen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Filmen See You Next Wednesday optræder som plakater mm. i de fleste, hvis ikke alle hand film.
Selv i "Thriller"-videoen, hvor et par betjente snakker uden for billedet om at der er skrevet "See you next wednesday" i blodet eller noget i den retning.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#6801 Steffan Rasmussen 11 år siden
Den hedder The Invention of Lying.
#6802 Kruse 11 år siden
Så er det godt at Steffan Rasmussen kan navnet! Edward Norton har en cameo som en politibetjent, og Philip Seymour Hoffman er med i enkelt scene(jeg tror kun han er med i den ene scene), sammen med Louis C.K., hvor han spiller en bartender.
Du snupper turen, Åkepool, da du var tæt nok på svaret. Hvis du ikke kan komme på noget kan Steffan Rasmussen overtage turen :)
#6803 Åkepool 11 år siden
Det må Steffan gerne.
Og vel også fordi jeg havde de to andre film? ;)
#6804 Kruse 11 år siden
Nåååhh ja, der var jo mere til det spørgsmål :)
#6805 Steffan Rasmussen 11 år siden
#6806 Mikkel Abel 11 år siden
#6807 Steffan Rasmussen 11 år siden
Korrekt.
Filmen See You Next Wednesday optræder som plakater mm. i de fleste, hvis ikke alle hand film.
Se billeder her
#6808 Mikkel Abel 11 år siden
Hvilken legendarisk skuespiller fik i sin tid tildelt titlen som "The King of Hollwood" ?
#6809 Åkepool 11 år siden
Selv i "Thriller"-videoen, hvor et par betjente snakker uden for billedet om at der er skrevet "See you next wednesday" i blodet eller noget i den retning.
#6810 Mikkel Abel 11 år siden