Jeg tager en lidt mindre filmrelateret. Efter Matthew Broderick havde inspillet Biloxi Blues var han på ferie i Nord Irland med Jennifer Grey. De var impliceret i hvilken ulykke med hvilket udfald?
Jeg tager en lidt mindre filmrelateret. Efter Matthew Broderick havde inspillet Biloxi Blues var han på ferie i Nord Irland med Jennifer Grey. De var impliceret i hvilken ulykke med hvilket udfald?
Jennifers næse blev rettet op?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Mere alvorligt - en bilulykke.Hvis den ikke er gættet i morgen aften inden 21 skriver jeg hvad der skete og giver turen videre.
Edit: nah det er sgu lidt kedeligt spørgsmål omend tragisk. Efter at have tanket benzin køre de ind i en modkørende bil. Grey slipper forholdsvist uskadt, Broderick får et kompliceret benbrud og de to passagere i den modgående bil bliver dræbt. Præcist hvorfor Broderick kørte ind i den modgående bil i deres vejbane er aldrig opklaret. Han fik en bøde på 175 $.
#6871 MMB 11 år siden
#6872 Mikkel Abel 11 år siden
#6873 Kruse 11 år siden
#6874 Mikkel Abel 11 år siden
#6875 Kruse 11 år siden
#6876 jessup 11 år siden
#6877 Steffan Rasmussen 11 år siden
Jennifers næse blev rettet op?
#6878 jessup 11 år siden
Edit: nah det er sgu lidt kedeligt spørgsmål omend tragisk. Efter at have tanket benzin køre de ind i en modkørende bil. Grey slipper forholdsvist uskadt, Broderick får et kompliceret benbrud og de to passagere i den modgående bil bliver dræbt. Præcist hvorfor Broderick kørte ind i den modgående bil i deres vejbane er aldrig opklaret. Han fik en bøde på 175 $.
http://nypost.com/2002/09/02/brodericks-guilt-acto...
#6879 jessup 11 år siden
#6880 Mikkel Abel 11 år siden