Det fattede jeg ikke en skid af, ikke at jeg var sikker eller noget, men næsten. Så jeg har lige været forbi Imdb og fundet dette:
[first title card]
Title Card: "Revenge is a dish best served cold" - Old Klingon proverb.
Nu er det længe siden jeg har set filmen, men bliver det der "title Card" ikke sagt eller husker jeg helt galt? Og hvis det gør, er det så ikke det første?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Nu er det længe siden jeg har set filmen, men bliver det der "title Card" ikke sagt eller husker jeg helt galt? Og hvis det gør, er det så ikke det første?
Fint nok, det besvarede bare ikke mit spørgsmål ang. om det der "title Card" bliver sagt eller om det bare står? Jeg bliver sgu nok nødt til at sætte den på en af de næste dage.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#6941 MMB 11 år siden
#6942 Mikkel Abel 11 år siden
Det har du helt ret i. Min fejl, jeg huskede det som 'gangster' linjen og det jeg kunne finde på nettet sagde det samme..
#6943 cans 11 år siden
"Do you find me sadistic?"?
#6944 Mikkel Abel 11 år siden
#6945 Åkepool 11 år siden
Det fattede jeg ikke en skid af, ikke at jeg var sikker eller noget, men næsten. Så jeg har lige været forbi Imdb og fundet dette:
[first title card]
Title Card: "Revenge is a dish best served cold" - Old Klingon proverb.
#6946 Mikkel Abel 11 år siden
[url= scene from Kill Bill[/url]
#6947 Åkepool 11 år siden
Jeg bliver sgu nok nødt til at sætte den på en af de næste dage.
#6948 Kruse 11 år siden
Det bliver ikke sagt :)
#6949 Åkepool 11 år siden
#6950 cans 11 år siden