Gravatar

#7001 MMB 11 år siden

Vivien Leigh

Has to be!
Gravatar

#7002 Skeloboy 11 år siden

MikkelAbel, 4 rigtige
Jodie Foster
Meryl Streep
Hilary Swank
Elizabeth Taylor

Foeller, 3 rigtige
Sally Field
Jane Fonda
Vivien Leigh

Jessup, 2 rigtige
Bette Davis
Ingrid Bergman

Men jeg må nok indrømme, at jeg tror du har snydt med den, Foeller...det er dog bare en mistanke, og hvis ikke, så beklager jeg selvfølgelig meget :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#7003 Åkepool 11 år siden

Kate Winslet må da have vundet to?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7004 MMB 11 år siden

Skeloboy (7002) skrev:

Men jeg må nok indrømme, at jeg tror du har snydt med den, Foeller...det er dog bare en mistanke, og hvis ikke, så beklager jeg selvfølgelig meget :)

Lol, hvad får dig dog til at tro det?

Sally Field var forholdsvis lige til grundet hendes kæmpe tur i pressemøllen efter Lincoln sidste år. Og så fordi de to film, hun har vundet for, som jeg ikke kan huske hvad hedder pt., aldrig bliver fremhævet nogensinde. Man hæfter sig derfor meget ved hendes to statuetter. Jane Fonda er lidt samme sag. Jeg troede egentlig også, det var tilfældet for Maggie Smith, men det var så åbenbart forkert.

Vivien Leigh har vundet for to film, som betegnes som mesterværker, og krævede ikke den store tænking. Når man først tænker på store Oscar-vindere, kommer Borte med blæsten hurtigt frem, og derefter Vivien Leigh.
Gravatar

#7005 MMB 11 år siden

Åkepool (7003) skrev:
Kate Winslet må da have vundet to?

Nah, kun The Reader.
Gravatar

#7006 Åkepool 11 år siden

Foeller (7005) skrev:
Nah, kun The Reader.

Ringe. Hun fortjener to.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7007 MMB 11 år siden

Åkepool (7006) skrev:
Ringe. Hun fortjener to.

Word!
Gravatar

#7008 Skeloboy 11 år siden

Foeller (7004) skrev:
Lol, hvad får dig dog til at tro det?

Fordi du skrev den lille ekstra ting, og fordi du aldrig rigtig har skrevet noget om ældre filmn :) - men som sagt, så beklager jeg selvfølgelig meget min udtalelse. Altså, det er kun lige dit Vivien Leigh svar, ikke de andre.

De tre andre vandt deres to oscars i hhv. 30'erne, 40'erne og 70'erne.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#7009 MMB 11 år siden

Det er vel i det hele taget begrænset, hvor mange film jeg efterhånden skriver om herinde. Men bare fordi jeg ikke skriver om Nanook of the North, betyder det jo ikke, at jeg ikke har set den. :P

Gravatar

#7010 jessup 11 år siden

Jeg kan ikke komme på at Burstyn har vundet mere end 1 oscar men måske der gemmer sig en mere i 70'erne?
This is just until June

Skriv ny kommentar: