Gravatar

#7051 Mikkel Abel 10 år siden

Hints?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7052 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Mere en "dokumentar" end en dokumentar.
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#7053 Mikkel Abel 10 år siden

Makes no sense.

Og det er ikke Troll 2, hvor dokumentaren "Best Worst Movie" udkom i 2009?

Fra IMDb: "A look at the making of the film Troll 2 (1990) and its journey from being crowned the "worst film of all time" to a cherished cult classic."

Jeg har svært ved at se andre bud. :)

Gravatar

#7054 Kisbye 10 år siden

Det kunne også være 'Superbabies: Baby Geniuses 2' af instruktøren Bob Clark. Der er lavet en dokumentar om ham der hedder Clarkworld.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7055 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Altså en dokumentar som en genre, det én med ægte folk i filmen men det fleste af begivenhederne er blevet fiktioneret. Filmen er ikke en 100% rigtig begivenheds-dokumentar. Dér fik i en hint.
Gravatar

#7056 Mikkel Abel 10 år siden

Jeg forstår vitterligt ikke hvad du skriver.
Gravatar

#7057 Kisbye 10 år siden

Det er ikke nemt.
Mit gæt er, at han forsøger at forklare at det er en mockumentary, hvor der så er lavet en dokumentar over instruktøren.
Det er muligt jeg tager fejl :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7058 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Hvad jeg skulle have skrevet var en film der er baseret på ægte begivenheder, men er blevet dramatiseret for at gør filmen mere spændende.
Gravatar

#7059 Skeloboy 10 år siden

Dem er der jo fucking mange af...tror ikke vi forstår spørgsmålet, så du må vist hellere afsløre det og give turen videre...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#7060 Mikkel Abel 10 år siden

Haha enig med Skeloboy, eller så må du i hvert fald give nogle mere specifikke hints!

Skriv ny kommentar: