Gravatar

#7081 Åkepool 10 år siden

My-Little-Pony-Fan-2010 (7078) skrev:
Jeg slog intet op på internettet

Jo du gjorde.

Skeloboy mener nok at du har slået "En ny dag truer" svaret op og det mener jeg sgu også.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7082 Skeloboy 10 år siden

Jeg foreslår, at vi bare ignorer My-Little-Pony-Fan-2010 her i tråden og giver turen videre...det er hårdt, men sådan må det være, hvis ikke quizzen skal blive ødelagt.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#7083 MMB 10 år siden

Skeloboy (7082) skrev:
Jeg foreslår, at vi bare ignorer My-Little-Pony-Fan-2010 i alle tråde.

FYP! :)
Gravatar

#7084 M.L.P.F. 2010 10 år siden

#81 Det gjorde jeg sgu fandme ikke! Jeg kunne nemt også sige at i andre slog jeres svar op på internettet, tror I ikke jeg ved noget om film? Det som I tror jeg er en random troll kommet til en filmhjemmeside, selvom jeg ved intet om film, hvis det var tilfældet ville jeg ikke bare gå til en video-spils hjemmeside eller sådan noget? Jeg ved masser af film og det her var en af de mindre ting om film jeg også ved om. Også "ved du" eller "tror du"? Du har alt ret til at tro og jeg har sagt at jeg ikke gjorde sådan noget, men at du ligefrem "ved", hvem fa'en er du? Gud? Det tror jeg sgu ikke, så sæt dig ned på din plads og ti stille, ingen har ringet dig op. #82 en vanvittig dum idé, bare fordi min spørsmål ikke var noget vi altid ser? Du vil heller have mig til at stille en "bedre" eller rettere en lor*e spørgsmål som "I hvilken film blev Judy Garlands banebrydende film som også er baseret på en berømt børne-bog med samme navn som filmen?", det kalder jeg for en "nem" spørgsmål, ikke en "bedre", altså ingen kender svaret til spørgsmålet jeg gav jer fordi, det er en udfordrende spørgsmål. Og hvordan bliver "quizzen ødelagt", hvis jeg må spørge? Jeg stillede en spørgsmål som kun [b]én har svaret på, hvis I andre også ville deltage, kunne det være I fik svaret hurtigere end I tror, skulle jeg ikke bare sige (eller skrive) at vi skal ignore dig, fordi du ikke har delt din gæt og dermed heller ikke deltager i quizzen og skulle bare blive ignoret? Jeg foreslår at jeg fortsætter og andre er velkomne til at dele deres gæt og hvis i ønsker en "hint" kan I med glæde få et. Lad os nu opføre os som civileriseret medborgere. Tak for forståelsen.

Mikkel Abel (7080) skrev:
Barney & Friends?
Teletubbies?
BARBIE??

Jeg giver op.

Nej. Som sagt var serien (og filmen) animeret. Det var en animeret tv-serie det kørte i seks år på en af disse kanaler, jeg afslører hvilken én, men det er i hvertfald en af disse kanaler:

A: TeleToon
B: WB
C: Cartoon Network
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#7085 M.L.P.F. 2010 10 år siden

My-Little-Pony-Fan-2010 (7084) skrev:

Mikkel Abel (7080) skrev:
Barney & Friends?
Teletubbies?
BARBIE??

Jeg giver op.

Nej. Som sagt var serien (og filmen) animeret. Det var en animeret tv-serie det kørte i seks år på en af disse kanaler, jeg afslører ikke* hvilken én, men det er i hvertfald en af disse kanaler:

Gravatar

#7086 Åkepool 10 år siden

My-Little-Pony-Fan-2010 (7084) skrev:
hvem fa'en er du? Gud?

Nope, men det er damn close.

Det er jo Fowler der er Gud.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7087 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Ingen bud? Jeg gav jer en ret stor "hint", faktisk to.

M.L.P.F. 2010 (7084) skrev:
Det var en animeret tv-serie det kørte i seks år på en af disse kanaler, jeg afslører ikke hvilken én, men det er ihvertfald en af disse kanaler:

Gravatar

#7088 Kisbye 10 år siden

For lige at citere quizens regler:
http://filmz.dk/forum/tagwall/film-trivia-quiz-ny-traad-30050/page1 skrev:
Hvis der ikke høres nogen bekræftelse eller hints fra quizmasteren indenfor 2 dage efter spørgsmålet er blevet postet, går turen videre til den første den bedste.

Da der nu er gået over 48 timer siden Yellow-tv postede hints, så overtaget jeg turen, så vi kan få sparket gang i den igen.

Vi tager lige en jeg tror er nem, så få gang i den igen :)

Jeg leder efter navnet på denne filmpersonlighed, som måske mest er kendt som skuespiller, men også er kendt for at have instruerer en film, der efter sigende var så barsk at optage, at lydmanden var ved at ødelægge optagelserne ved at græde ind i mikrofonen.
Han har været præsident for Un Certain Regard juryen i Cannes.

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7089 Mikkel Abel 10 år siden

Steven Spielberg og forestiller mig filmen var "Schindler's List" ?

Ups, overså skuespiller delen, så det er nok ikke Spielberg. Nevermind. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7090 Waldca 10 år siden

Tim Roth?

Skriv ny kommentar: