Gravatar

#7191 Stilund 10 år siden

Kruse fyr den af!!! Jeg flytter lejlighed... ;-)
Gravatar

#7192 Kruse 10 år siden

I stil med den tidligere quiz "Six degrees of Kevin Bacon" vi har haft på siden, så skal i lave så kort en forbindelse som muligt mellem Zooey Deschanel og Gael Garcia Bernal.

Eksempel på svar:

Zooey Deschanel/Skuespiller X - Film A
Skuespiller X/Skuespiller Y - Film B
Skuespiller Y/Gael Garcia Bernal - Film C

Jeg håber det er forståeligt for dem der ikke tidligere er bekendt med den slags quiz-spørgsmål :)

Den kan laves med kun 2 film, så den første der kan lave en forbindelse med 2 film vinder turen. Ellers går turen til den med det laveste forbindelse ved brug af mere end 2 film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7193 Lord Beef Jerky 10 år siden

Hvis nu jeg er så king, at jeg kan, men ikke har tid til at lave et spørgsmål, er jeg så en røv, hvis jeg svarer og giver turen videre med det samme?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7194 Åkepool 10 år siden

Nej.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7195 Kruse 10 år siden

Lord Beef Jerky (7193) skrev:
Hvis nu jeg er så king, at jeg kan, men ikke har tid til at lave et spørgsmål, er jeg så en røv, hvis jeg svarer og giver turen videre med det samme?

Det er det jeg ofte gør, så det er helt okay :)
Gravatar

#7196 Kisbye 10 år siden

Syntes bare ofte quizzerne går døde når det sker, men det gør de vel entelig under alle omstændigheder.
Lord Beef Jerky er jo også Kongen :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7197 Lord Beef Jerky 10 år siden

Haha, det her er i hvert fald mit bedste bud -

Zooey Deschanel/Joseph Gordon-Levitt - 500 Days Of Summer
Joseph Gordon- Levitt/Michelle Williams - H20
Michelle Williams/Gael Garcia Bernal - Mammoth
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7198 Kruse 10 år siden

Lord Beef Jerky har det bedste bud indtil videre, men den kan som nævnt laves udelukkende med to film. Hvis der ikke er kommet et bedre bud inden i morgen, så bliver turen gjort fri.
Gravatar

#7199 Steffan Rasmussen 10 år siden

Zooey med Brad Pitt i The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
Brad Pitt med Gael i Babel
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7200 Kruse 10 år siden

Steffan Rasmussen (7199) skrev:
Zooey med Brad Pitt i The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
Brad Pitt med Gael i Babel

Bingo, det var den jeg ledte efter! Du snupper turen :)

Skriv ny kommentar: