I stil med den tidligere quiz "Six degrees of Kevin Bacon" vi har haft på siden, så skal i lave så kort en forbindelse som muligt mellem Zooey Deschanel og Gael Garcia Bernal.
Eksempel på svar:
Zooey Deschanel/Skuespiller X - Film A Skuespiller X/Skuespiller Y - Film B Skuespiller Y/Gael Garcia Bernal - Film C
Jeg håber det er forståeligt for dem der ikke tidligere er bekendt med den slags quiz-spørgsmål :)
Den kan laves med kun 2 film, så den første der kan lave en forbindelse med 2 film vinder turen. Ellers går turen til den med det laveste forbindelse ved brug af mere end 2 film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Lord Beef Jerky har det bedste bud indtil videre, men den kan som nævnt laves udelukkende med to film. Hvis der ikke er kommet et bedre bud inden i morgen, så bliver turen gjort fri.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#7191 Stilund 10 år siden
#7192 Kruse 10 år siden
Eksempel på svar:
Zooey Deschanel/Skuespiller X - Film A
Skuespiller X/Skuespiller Y - Film B
Skuespiller Y/Gael Garcia Bernal - Film C
Jeg håber det er forståeligt for dem der ikke tidligere er bekendt med den slags quiz-spørgsmål :)
Den kan laves med kun 2 film, så den første der kan lave en forbindelse med 2 film vinder turen. Ellers går turen til den med det laveste forbindelse ved brug af mere end 2 film.
#7193 Lord Beef Jerky 10 år siden
#7194 Åkepool 10 år siden
#7195 Kruse 10 år siden
Det er det jeg ofte gør, så det er helt okay :)
#7196 Kisbye 10 år siden
Lord Beef Jerky er jo også Kongen :)
#7197 Lord Beef Jerky 10 år siden
Zooey Deschanel/Joseph Gordon-Levitt - 500 Days Of Summer
Joseph Gordon- Levitt/Michelle Williams - H20
Michelle Williams/Gael Garcia Bernal - Mammoth
#7198 Kruse 10 år siden
#7199 Steffan Rasmussen 10 år siden
Brad Pitt med Gael i Babel
#7200 Kruse 10 år siden
Bingo, det var den jeg ledte efter! Du snupper turen :)