Gravatar

#7311 Stilund 10 år siden

Roshan Seth - han spiller også med i Street fighter(hvilket ikke er særlig godt), hvor han spiller Dahlsim.
Gravatar

#7312 BN 10 år siden

Stilund (7311) skrev:
Roshan Seth

Korrekt. I 'Indiana Jones and the Temple of Doom' spiller han værten på Pankot-paladset.

Så mangler vi bare nr. 2.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#7313 jessup 10 år siden

Jeg mener Denholm Elliott er med i Ghandi også.
This is just until June
Gravatar

#7314 BN 10 år siden

jessup (7313) skrev:
Jeg mener Denholm Elliott er med i Ghandi også.

Det ved jeg faktisk ikke, sådan lige på stående fod. Til gengæld ved jeg, at han ikke er med i 'The Temple of Doom'. ;-)

Men for at få quizzen videre, kan jeg lige hinte, at den anden skuespiller også er en skurk i 'The Temple of Doom'. Så håber jeg, at en eller anden kan nævne enten karakterens navn eller skuespillerens navn.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#7315 jessup 10 år siden

Efter at have chekket er han er med i nogen af dem:)
This is just until June
Gravatar

#7316 Kisbye 10 år siden

Hallo?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7317 BN 10 år siden

Den anden var Amrish Puri, der spillede skurken Mola Ram i 'Temple of Doom'. I 'Gandhi' spillede han Khan.

Turen går til Stilund, som gættede den ene af de to. Hvis Stilund ikke reagerer, er turen fri.
Gravatar

#7318 BN 10 år siden

Turen er friiiiiii !
Gravatar

#7319 jessup 10 år siden

Gene hackman og Warren Beatty har spillet sammen i 3 film- hvilke?
This is just until June
Gravatar

#7320 Steffan Rasmussen 10 år siden

Bonnie and Clyde.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: