Gravatar

#961 Steffan Rasmussen 15 år siden

The Contender er korrekt. De andre er forkerte.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#962 wimmie 15 år siden

Dammit - var ellers næsten sikker på The Fisher King :/
hmmmm....tænke tænke....
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#963 rockysds 15 år siden

Han burde have fået en nominering for den fantastiske "The Last Picture Show", og det gjorde han måske...?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#964 Steffan Rasmussen 15 år siden

The Last Picture Show er korrekt
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#965 jessup 15 år siden

1990: mo better blues

1999: den undervurderede summer of sam

Så begynder det at knibe og jeg bygger gættene primært på at jeg kender navnene på de fleste af Lees film: He got game, Girl Six og she hate me

ups - forkert side!!!!!!!!!!!!!
This is just until June
Gravatar

#966 Åkepool 15 år siden

Jagged egde?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#967 Åkepool 15 år siden

Jeg bliver nødt til også at gætte på "The Vanishing"?

Måske ikke en typisk Oscarfilm, men han er så møgklam i den film, at jeg får myrekryb af ham. Han er super i den.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#968 Steffan Rasmussen 15 år siden

#966 & 967
Desværre, ingen af dem. Vi skal noget tilbage i tid. Hhv. midt i 80'erne og midt i 70'erne.
Gravatar

#969 jessup 15 år siden

Jeg mener han var nomineret for en film der hedder noget alla Hollywood cowboy - de har vist den på TCM mange gange. Tucker af Coppola er jeg næsten helt sikker på.
This is just until June
Gravatar

#970 Steffan Rasmussen 15 år siden

#969 - Har aldrig hørt om noget ala. Hollywood Cowboy, og kunne ikke finde noget på hans liste der minder om titlen. Tucker er også forkert.

Skriv ny kommentar: