nope - jeg tænkte hintet ville hjælpe - fra bodil til oscar. Den rigtige instruktør men filmen er ikke helt korrekt - men måske Anders kan hjælpe dig - det er et hint hvis du skulle være i tvivl:)
#112 Hold da kæft, jeg sidder jo ikke foran min putter hele tiden...øhh? Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kunne gætte Profession: Reporter. Du er verdens største fan af Jack, så en klokke burde havde ringet allerede der, men jeg har endnu ikke fået set filmen. Anders Hasselguff har nok kun set to europæiske film, så det var en stor hjælp, hehe.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
The Color Purple (1985) har den tvivlsomme ære med sine 11 nomineringer at være den mest nominerede film, der ikke hev en eneste Oscar hjem, men rekorden deles med en anden film, hvilken?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Jeg ved at bugsy fik en masse nomineringer men det er nok ikke den - jeg skal lige være sikker på at jeg har forstået spørgsmålet. Der er en anden fil der er blevet nomineret til 11 oscar men ingen vundet? eller kunne det også være at den var nomineret til 12 oscar men kun vandt 1?
#111 jessup 18 år siden
#112 jessup 18 år siden
Anyone else?
#113 chuck 18 år siden
Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kunne gætte Profession: Reporter. Du er verdens største fan af Jack, så en klokke burde havde ringet allerede der, men jeg har endnu ikke fået set filmen. Anders Hasselguff har nok kun set to europæiske film, så det var en stor hjælp, hehe.
#114 jessup 18 år siden
#115 chuck 18 år siden
#116 jessup 18 år siden
#117 dolphinfriendly 18 år siden
#118 chuck 18 år siden
Ikke Bugsy (10 nom. 2 Oscars) eller Reds (12 nom. 3 Oscars).
#119 jessup 18 år siden
#120 chuck 18 år siden
Nyt spørgsmål:
Denne klipper har været Oscar-nomineret for Shawshank Redemption, Se7en og Air Force One, hvad er hans navn?