Kender kun de tre: Norman Osborn = Willem Dafoe, Ed Ramey = Forest Whitaker og Jack Sparrow = Johnny Depp Den eneste de tre har spillet sammen i er "Platoon", efter min bedste hukommelse, så det er mit bud.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#43: Jamen, det er jo også det helt rigtige - "Platoon" var svaret. Din tur!
Listen så således ud: Pete Randle = Tom Berenger (The Gingerbread Man) = SSgt. Bob Barnes (Platoon) Norman Osborn = Willem Dafoe (Spider-Man) = Sgt. Elias Grodin (Platoon) Zane Zaminski = Charlie Sheen (The Arrival) = Pvt. Chris Taylor (Platoon) Ed Ramey = Forest Whitaker (Phone Booth) = Big Harold (Platoon) Jack Sparrow = Johnny Depp (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl) = Private Gator Lerner (Platoon)
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Jeg kender ikke filmen "Ghost Dog", men med den hjælp du har givet må det jo næsten værre en kombination af Harrison Fords roller i "American Grafitti" og "Star Wars". I den sidste hedder han jo Han Solo, og i den første hedder han noget i retning af Bob Falaffel (jeg ved godt, at efternavnet ikke er rigtigt, for jeg kan huske det var noget vi sagde for at være sjove, men fornavnet er jeg ret sikker på).
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Ved at skifte et bogstav fra småt til stort i nedenstående sætning kan man få den til at give en helt ny mening. Med den nye mening, hvilken film refererer sætningen da til?
Ingen følger reglerne i Costa Rica.
//JackJazz
#41 filmz-jackjazz 18 år siden
Hvad har disse navne til fælles?
Pete Randle
Norman Osborn
Zane Zaminski
Ed Ramey
Jack Sparrow
//JackJazz
#42 filmz-jackjazz 18 år siden
Spørgsmålet er som følger:
Skuespillerne som har spillet disse karakterer har spillet sammen i en anden film. Hvilken?
//JackJazz
#43 rockysds 18 år siden
Den eneste de tre har spillet sammen i er "Platoon", efter min bedste hukommelse, så det er mit bud.
#44 filmz-jackjazz 18 år siden
Jamen, det er jo også det helt rigtige - "Platoon" var svaret. Din tur!
Listen så således ud:
Pete Randle = Tom Berenger (The Gingerbread Man) = SSgt. Bob Barnes (Platoon)
Norman Osborn = Willem Dafoe (Spider-Man) = Sgt. Elias Grodin (Platoon)
Zane Zaminski = Charlie Sheen (The Arrival) = Pvt. Chris Taylor (Platoon)
Ed Ramey = Forest Whitaker (Phone Booth) = Big Harold (Platoon)
Jack Sparrow = Johnny Depp (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl) = Private Gator Lerner (Platoon)
//JackJazz
#45 rockysds 18 år siden
#46 filmz-Chemic 18 år siden
I filmen "Ghost Dog" indtroducerer "Ghost Dog" sig som "Bob Solo".
Hvorfra stammer dette navn?
Hint 1: Det er en kombination navnet på to roller spillet af den samme skuespiller
#47 filmz-jackjazz 18 år siden
//JackJazz
#48 filmz-Chemic 18 år siden
Så skal du da ud og investere i den ;o)
Men svaret er ganske KORREKT!
#49 filmz-jackjazz 18 år siden
Hvis den ikke er taget i næste uge, skal jeg nok finde på noget... :-)
//JackJazz
#50 filmz-jackjazz 18 år siden
Så får I lige sådan én:
Ved at skifte et bogstav fra småt til stort i nedenstående sætning kan man få den til at give en helt ny mening. Med den nye mening, hvilken film refererer sætningen da til?
Ingen følger reglerne i Costa Rica.
//JackJazz