Gravatar

#41 filmz-jackjazz 18 år siden

Så prøver vi sådan en sjov en her:

Hvad har disse navne til fælles?
Pete Randle
Norman Osborn
Zane Zaminski
Ed Ramey
Jack Sparrow

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#42 filmz-jackjazz 18 år siden

Det er da ikke så svært.

Spørgsmålet er som følger:
Skuespillerne som har spillet disse karakterer har spillet sammen i en anden film. Hvilken?

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#43 rockysds 18 år siden

Kender kun de tre: Norman Osborn = Willem Dafoe, Ed Ramey = Forest Whitaker og Jack Sparrow = Johnny Depp
Den eneste de tre har spillet sammen i er "Platoon", efter min bedste hukommelse, så det er mit bud.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#44 filmz-jackjazz 18 år siden

#43:
Jamen, det er jo også det helt rigtige - "Platoon" var svaret. Din tur!

Listen så således ud:
Pete Randle = Tom Berenger (The Gingerbread Man) = SSgt. Bob Barnes (Platoon)
Norman Osborn = Willem Dafoe (Spider-Man) = Sgt. Elias Grodin (Platoon)
Zane Zaminski = Charlie Sheen (The Arrival) = Pvt. Chris Taylor (Platoon)
Ed Ramey = Forest Whitaker (Phone Booth) = Big Harold (Platoon)
Jack Sparrow = Johnny Depp (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl) = Private Gator Lerner (Platoon)

//JackJazz
Gravatar

#45 rockysds 18 år siden

Jeg har ikke lige noget lige nu... Den er up for grabs...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#46 filmz-Chemic 18 år siden

I got it.

I filmen "Ghost Dog" indtroducerer "Ghost Dog" sig som "Bob Solo".

Hvorfra stammer dette navn?

Hint 1: Det er en kombination navnet på to roller spillet af den samme skuespiller
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#47 filmz-jackjazz 18 år siden

Jeg kender ikke filmen "Ghost Dog", men med den hjælp du har givet må det jo næsten værre en kombination af Harrison Fords roller i "American Grafitti" og "Star Wars". I den sidste hedder han jo Han Solo, og i den første hedder han noget i retning af Bob Falaffel (jeg ved godt, at efternavnet ikke er rigtigt, for jeg kan huske det var noget vi sagde for at være sjove, men fornavnet er jeg ret sikker på).

//JackJazz
Gravatar

#48 filmz-Chemic 18 år siden

Så skal du da ud og investere i den ;o)

Men svaret er ganske KORREKT!
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#49 filmz-jackjazz 18 år siden

Jeg er desværre på en længere weekend i øjeblikket, så enhver er velkommen til at tage turen...

Hvis den ikke er taget i næste uge, skal jeg nok finde på noget... :-)

//JackJazz
Gravatar

#50 filmz-jackjazz 18 år siden

Så er jeg tilbage i hjemmet igen.

Så får I lige sådan én:

Ved at skifte et bogstav fra småt til stort i nedenstående sætning kan man få den til at give en helt ny mening. Med den nye mening, hvilken film refererer sætningen da til?

Ingen følger reglerne i Costa Rica.

//JackJazz

Skriv ny kommentar: