Gravatar

#71 chronaden 19 år siden

hummm, forkert tråd vist :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#72 Vestas 19 år siden

Hov. Den quiz har jeg da helt glemt. Hint:

3 af de skuespillere, der er med i filmen, er også kendt fra TV, hvor de spiller roller med navnene John Abruzzi, Vladimir Bierko og Matthew Santos.

Det er dog ingen af de 3, citatet i #65 stammer fra.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#73 HonoDelLoce 19 år siden

Havde da også helt glemt denne quiz.. Også, at jeg faktisk kom i tanke om det rigtige svar en aften :D

Det er Million Dollar Hotel med Mel Gibson - i øvrigt en VIRKELIG underlig (og faktisk ret dårlig) film ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#74 Vestas 19 år siden

#73 Jamen, det er da rigtigt. Jeg kan også kun give Gibson ret i hans vurdering, men det er alligevel lidt underligt, at han udtaler sig sådan om filmen... :)
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#75 HonoDelLoce 19 år siden

Tjoo, det må man da sige ja til :D

Her kommer så en lille snas :)

Hvilken bil ændrede Brad Pitt (ifølge kommentator-sporet) holdning til efter at have lavet Fight Club?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#76 chronaden 19 år siden

hmm, volvo? :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#77 HonoDelLoce 19 år siden

So wrong :P I øvrigt lidt mere specifikt end lige en bilproducent tak :P
Gravatar

#78 Captain Vallo 19 år siden

Boblen fra Folkevogn?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#79 HonoDelLoce 19 år siden

Exactomundo :) The Beetle :) Det hjalp åbenbart at få lov at smadre en ;)

You're up.. :D
Gravatar

#80 Captain Vallo 19 år siden

Beklager ventetiden ...

Her er en let én (?) at begynde på:

Hvilke to herrer lagde stemmer til Jack Skellington i The Nightmare Before Christmas?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

Skriv ny kommentar: