Batman Returns 6.9 I mine øjne den klart bedste batmanfilm. Tim Burton har fået frie tøjler, og giver den fuld gas med sit obskure, bolsjestribede univers, som kun han kan lave det. Danny DeVito er helt suveræn som den forsømte Cobblepot.
Waterworld 5.8 En rigtig fin eventyrs/dommedagsfilm. er helt vild med universet vi bliver introduceret for, deværre er den sidste halvdel lidt svag, men bestemt en film, der er langt bedre end dens omdømme.
Alien3 6.3 Den første film jeg så i franchisen, og kan være grunden til min kærlighed for filmen. Med tiden har den i min bog overhalet Camerons, Aliens, men vil dog altid stå i skyggen af originalen.
Waterworld 5.8 En rigtig fin eventyrs/dommedagsfilm. er helt vild med universet vi bliver introduceret for, deværre er den sidste halvdel lidt svag, men bestemt en film, der er langt bedre end dens omdømme.
Har faktisk altid undret mig hvordan den er kommet helt op over 5, efter min mening skulle denne film aldrig have været lavet, den er det tætteste man kan komme på rendyrket fiasko.
Undervuderet action film! Syndes slet ikke den er så dårlig som mange siger, og 5.0 stjerner er for lidt, den er måske ikke den bedste action film, men den er fed og underholdene.
Terminator Salvation 6,8
En habil action film, som er i ånden med de 2 første og ikke den halvlunkne 3'ere Vil dog se en ny en på Instruktør stolen, JC were are you when we need you /:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#35 Jeg ved ikke om jeg er enig i at rambo 2 og 3 skulle have en højere rating. Jeg må dog indrømme jeg har en svaghed for dem, og især Rambo first blood Part II er, som du siger, skide fed!
her lige to bud på et pat stærkt undervurderede film
Performance 6.8 Nicolas Roegs første spillefilm, er en syret fortælling om en gangster der søger skjul hos en rockstjerne (Spillet af Mick jagger).
Basquit 6.8 Et portræt af graffitikunstneren, Basquit. Rolleliosten tæller bl.a. benicio Del Toro, Willem Dafoe, Dennis Hopper, gary Oldman, Christoffer Walken, David Bowie som Andy Warhol! og ikke mindst jeffrey Wright som fænomenalt spiller hovedrollen som den unge rock'n roll artist.
The Good Shephard - 6.9 De Niros "take" på agent genren. Langt bedre end sit rygte
Silent Hill - 6.5 Ubehagelig stemningsfyldt gyser med en meget flot billedside
Ang Shephard: Jeg forstår det godt nok heller ikke. Den var måske en anelse langtrukken, men det var i bund og grund en helt igennem fantastisk film. Flot filmet, rigtig gode skuespillerpræstationer og sindssygt spændende.
Ang Silent Hill: Igen er jeg enig. Pyramid head er for vild. Jeg blev måske positivt overrasket, fordi jeg _ingen_ forventninger havde, men det var en fed film.
Rambo First blood part I 8-9/10 Rambo first blood part II 7/10 Rambo III 6,5-7/10 Rambo 8/10, har aldrig set sådan en rå, barsk film plus det fanme fedt at se Rambo så pokkers Badass.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#31 fubar 14 år siden
I mine øjne den klart bedste batmanfilm. Tim Burton har fået frie tøjler, og giver den fuld gas med sit obskure, bolsjestribede univers, som kun han kan lave det.
Danny DeVito er helt suveræn som den forsømte Cobblepot.
Waterworld 5.8
En rigtig fin eventyrs/dommedagsfilm.
er helt vild med universet vi bliver introduceret for, deværre er den sidste halvdel lidt svag, men bestemt en film, der er langt bedre end dens omdømme.
Alien3 6.3
Den første film jeg så i franchisen, og kan være grunden til min kærlighed for filmen. Med tiden har den i min bog overhalet Camerons, Aliens, men vil dog altid stå i skyggen af originalen.
#32 Åkepool 14 år siden
Enig, den er langt bedre end til et 7-tal.
#33 djibyman2-the seque 14 år siden
Har faktisk altid undret mig hvordan den er kommet helt op over 5, efter min mening skulle denne film aldrig have været lavet, den er det tætteste man kan komme på rendyrket fiasko.
#34 Lord Beef Jerky 14 år siden
#35 Batsy 14 år siden
Rambo first blood Part II 5.9
( hva sker der for det?, den er da skide fed)
http://www.imdb.com/title/tt0089880/
Hulk (2003) 5.7
den er måske ikke et mesterværk, men den er da bedere i historie, kamerføring osv end den fra 2007, der kun havde bedere action efter min menning
http://www.imdb.com/title/tt0286716/
Rambo III 5.0
http://www.imdb.com/title/tt0095956/
Undervuderet action film! Syndes slet ikke den er så dårlig som mange siger, og 5.0 stjerner er for lidt, den er måske ikke den bedste action film, men den er fed og underholdene.
Terminator Salvation 6,8
En habil action film, som er i ånden med de 2 første og ikke den halvlunkne 3'ere
Vil dog se en ny en på Instruktør stolen, JC were are you when we need you /:
#36 Slettet Bruger [2489761848] 14 år siden
"The Black Dahlia" - http://www.imdb.com/title/tt0387877/
Lige to jeg kunne komme på.
#37 djibyman2-the seque 14 år siden
Pandora måske, jeg har læst at man kan blive gift der;-)
#38 fubar 14 år siden
Jeg ved ikke om jeg er enig i at rambo 2 og 3 skulle have en højere rating.
Jeg må dog indrømme jeg har en svaghed for dem, og især Rambo first blood Part II er, som du siger, skide fed!
her lige to bud på et pat stærkt undervurderede film
Performance 6.8
Nicolas Roegs første spillefilm, er en syret fortælling om en gangster der søger skjul hos en rockstjerne (Spillet af Mick jagger).
Basquit 6.8
Et portræt af graffitikunstneren, Basquit. Rolleliosten tæller bl.a. benicio Del Toro, Willem Dafoe, Dennis Hopper, gary Oldman, Christoffer Walken, David Bowie som Andy Warhol! og ikke mindst jeffrey Wright som fænomenalt spiller hovedrollen som den unge rock'n roll artist.
#39 Kochie 14 år siden
Ang Shephard: Jeg forstår det godt nok heller ikke. Den var måske en anelse langtrukken, men det var i bund og grund en helt igennem fantastisk film. Flot filmet, rigtig gode skuespillerpræstationer og sindssygt spændende.
Ang Silent Hill:
Igen er jeg enig. Pyramid head er for vild. Jeg blev måske positivt overrasket, fordi jeg _ingen_ forventninger havde, men det var en fed film.
#40 Batsy 14 år siden
Rambo First blood part I 8-9/10
Rambo first blood part II 7/10
Rambo III 6,5-7/10
Rambo 8/10, har aldrig set sådan en rå, barsk film plus det fanme fedt at se Rambo så pokkers Badass.