I den evige jagt på optimal vidensudbredelse og muligheder for let at se hvor og hvilke udgivelser der er bedst, har jeg oprettet et 'Wiki' (Eksempel? Se her)
Jeg må indrømme jeg er helt grøn indenfor området, men har alliegvel tænkt mig at gøre et forsøg. Ideen er at alle kan rette i alt, så med fælles hjælp kan det - teoretisk - rimelig hurtig blive et nyttigt opslagsværk.
Til at starte med, har jeg forestilt mig noget i retning af: - Handelssteder (Hvor handler man?, Told, Fragt, hvor lang tid tager det, osv) - Bedste udgivelser af en titel (Hvad skal man gå efter? Region? papcover? osv)
Lige nu ser det total håbløs ud, men jeg vil gøre et forsøg, og håber andre også er villige(Og har mere erfaring med Wiki's end mig :))
Har ikke selv erfaring med Wiki's, men synes det lyder ret interessant. Er der flere funktioner tilgængelige hvis man opretter bruger... og hvad indebærer det overhovedet?
Sømmet på hovedet! Jeg må indrømme at jeg også har lidt problemer med at finde rundt, men det er noget med at man linker til noget som kan være interessant. Generelt vil jeg anbefale bare at rode rundt og forsøge lidt. Jeg vil arbejde med det her i weekenden og regner med at få udbygget hjælp-funktionen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 DarkLight 21 år siden
Jeg må indrømme jeg er helt grøn indenfor området, men har alliegvel tænkt mig at gøre et forsøg. Ideen er at alle kan rette i alt, så med fælles hjælp kan det - teoretisk - rimelig hurtig blive et nyttigt opslagsværk.
Til at starte med, har jeg forestilt mig noget i retning af:
- Handelssteder (Hvor handler man?, Told, Fragt, hvor lang tid tager det, osv)
- Bedste udgivelser af en titel (Hvad skal man gå efter? Region? papcover? osv)
Lige nu ser det total håbløs ud, men jeg vil gøre et forsøg, og håber andre også er villige(Og har mere erfaring med Wiki's end mig :))
Meget gerne feedback!
Film Wiki - God fornøjelse.
#2 filmz-ataris 21 år siden
#3 DarkLight 21 år siden
Jeg vil arbejde med det her i weekenden og regner med at få udbygget hjælp-funktionen.
#4 filmz-Daedalos 21 år siden
How much does life weigh?
#5 DarkLight 21 år siden
Come on, people. Princippet er vidensdeling! Jeg arbejder på en vejledning.
#6 filmz-ataris 21 år siden
#7 DarkLight 21 år siden
Nu skulle der ikke længere være undskyldninger for at lade være.
Gode råd og forslag til optimering og ændring godtages hellere end gerne.