Gravatar

#1 dh-ad 16 år siden

Hej

Der er et filmcover, som hjemsøger mig. :-)

På coveret ses, så vidt jeg husker, i venstre side i hele coverets længde en kvindes ansigt i profil, som skriger. Måske er profilen ensfarvet, måske er det et alm. billede? Kvinden har måske en bandana e.l. på.

Jeg mener, at det er en nyere gyserfilm?

På forhånd tak.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#2 Highland Park 16 år siden

Er det denne?:
Frontièr(s)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 dh-ad 16 år siden

Nej, men godt bud!
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#4 Highland Park 16 år siden

Æv. Har du ikke flere detaljer?
Gravatar

#5 Killkaj 16 år siden

mirrors ? :)
Gravatar

#6 Michael Andersen 16 år siden

Den passer ikke helt med beskrivelsen, men "Skinwalkers"?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 dh-ad 16 år siden

Desværre, det er ikke nogen af dem, mener at kvinden måske var i en blå/lyseblå nuance. Måske var det ikke en gyserfilm, men en Deliverance-agtig forside. Måske enddog en dokumentarligende film.
Gravatar

#8 Highland Park 16 år siden

Atter et vildskud i tågen:
Obsession
Eftersom du ikke husker det klart, så ved man jo aldrig...
Hvor er du forresten stødt på det cover henne? På nettet? I en butik?
Gravatar

#9 dh-ad 16 år siden

Nej, det var heller ikke den... Jeg har set den hos min lokale dvd-udlejer inden for det sidste år, højst sandsynligt inden for det sidste ½ år.

Men jeg er helt sikker på, at kvinden var i profil. Muligvis var hun gennemsigtig og blot et overlay på det egentlige billede.
Gravatar

#10 dh-ad 16 år siden

Har lige været hos min dvd-pusher og kigge. Men han havde den ikke længere på hylderne, så det er muligt at den er op til 1½ år gammel, vil jeg tro.

Skriv ny kommentar: