På coveret ses, så vidt jeg husker, i venstre side i hele coverets længde en kvindes ansigt i profil, som skriger. Måske er profilen ensfarvet, måske er det et alm. billede? Kvinden har måske en bandana e.l. på.
Jeg mener, at det er en nyere gyserfilm?
På forhånd tak.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Desværre, det er ikke nogen af dem, mener at kvinden måske var i en blå/lyseblå nuance. Måske var det ikke en gyserfilm, men en Deliverance-agtig forside. Måske enddog en dokumentarligende film.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Atter et vildskud i tågen: Obsession Eftersom du ikke husker det klart, så ved man jo aldrig... Hvor er du forresten stødt på det cover henne? På nettet? I en butik?
#1 dh-ad 16 år siden
Der er et filmcover, som hjemsøger mig. :-)
På coveret ses, så vidt jeg husker, i venstre side i hele coverets længde en kvindes ansigt i profil, som skriger. Måske er profilen ensfarvet, måske er det et alm. billede? Kvinden har måske en bandana e.l. på.
Jeg mener, at det er en nyere gyserfilm?
På forhånd tak.
#2 Highland Park 16 år siden
Frontièr(s)
#3 dh-ad 16 år siden
#4 Highland Park 16 år siden
#5 Killkaj 16 år siden
#6 Michael Andersen 16 år siden
#7 dh-ad 16 år siden
#8 Highland Park 16 år siden
Obsession
Eftersom du ikke husker det klart, så ved man jo aldrig...
Hvor er du forresten stødt på det cover henne? På nettet? I en butik?
#9 dh-ad 16 år siden
Men jeg er helt sikker på, at kvinden var i profil. Muligvis var hun gennemsigtig og blot et overlay på det egentlige billede.
#10 dh-ad 16 år siden