Jeg går og har et lille problem. Jeg har en del film som jeg nyder at sidde og se, men kunne egentligt godt tænke mig at have nogen at se dem med. Jeg kunne også godt tænke mig at se andre film, men kan ikke altid tage mig sammen til at komme i gang. Derfor tænkte jeg om man kunne lave en klub eller forening for filminteresserede, hvor man kunne skiftes til at tage en film med og så se den i hyggeligt selskab. Man skal ikke nødvendigvis være nørd, men dog oprigtig interesseret i at se og snakke film.
Er der interesse for at starte sådan en forening op i Odense, eller har du kendskab til allerede eksisterende klubber i DK ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Det lyder som en rigtig god ide med en sådan forening.
Det er ikke helt det samme, men der er selvfølgelig Filmklubben Odense. Det foregår på universitetet, men det er ikke kun for studerende. Som du kan se, er de dog snart færdige for i år, men de starter op igen i september/oktober og så vidt jeg kan forstå, har de hårdt brug for nye medlemmer.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg var med sidste semester, det var ganske hyggeligt (bl.a. en dobbeltforestilling med Metropolis og Blade Runner), men pga tids- og pengemangel, har jeg desværre ikke været der i år. Men vi ses der nok næste semester så :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 lyspunkt 20 år siden
Derfor tænkte jeg om man kunne lave en klub eller forening for filminteresserede, hvor man kunne skiftes til at tage en film med og så se den i hyggeligt selskab.
Man skal ikke nødvendigvis være nørd, men dog oprigtig interesseret i at se og snakke film.
Er der interesse for at starte sådan en forening op i Odense, eller har du kendskab til allerede eksisterende klubber i DK ?
#2 commy 20 år siden
Især når man har en hjemmebiograf, så er det lidt sørgeligt at sidde helt alene :-)
#3 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#4 Yoda 20 år siden
#5 bobber 20 år siden
#6 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#7 lagoni 20 år siden
Det er ikke helt det samme, men der er selvfølgelig Filmklubben Odense. Det foregår på universitetet, men det er ikke kun for studerende. Som du kan se, er de dog snart færdige for i år, men de starter op igen i september/oktober og så vidt jeg kan forstå, har de hårdt brug for nye medlemmer.
#8 bobber 20 år siden
#9 lagoni 20 år siden
#10 Yoda 20 år siden