Gravatar

#11 filmz-rupert giles 21 år siden

Jeg har faktisk ikke gidet at se Filmland i flere måneder, da jeg synes at kvaliteten har været seriøst dalende hele året. Deres "baggrundshistorier" om dansk film var ikke andet end en undskyldning for at få lov til at spille lidt smart fra redaktionens side og havde knapt nok noget indhold. Den selvhøjtidelige tone i blandt andet disse indslag var mildt sagt pisseirriterende. Ligeledes synes jeg ikke, at man skal hylde et program for at "turde" være uenig med dagspressen. Det kunne jo være, at det simpelthen betød, at Filmland tog fejl det meste af tiden! I hvert fald har jeg svært ved at tage et filmprogram og en dertil hørende redaktion alvorligt, når det giver sådan noget slattent pis som Van Helsing FIRE pile! Der kan man da snakke om at blive imponeret over Bang Boom Crash (som Jessup kalder det) og ikke ret meget andet.

Så på knæ med Filmland og en kugle i nakken på programmet. Det var på tide....

(Det skal lige tilføjes, at jeg mente det var en rigtig dårlig ide med lukningen af programmet til fordel for tema-aftener, da jeg første gang hørte om det, men Høy og Co har siden hen overbevist mig om, at det er den fedeste ide i hele verden)
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#12 jessup 21 år siden

Temaftener lyder rigtig lovende hvis det betyder dybde og perspektiver og ikke behind the scenes crap.
This is just until June
Gravatar

#13 filmz-Asta 21 år siden

Jeg er egentlig lidt ligeglad med om Filmland er lukket eller ej. Jeg holdt stort set op med at se filmanmeldelser på DR1, da Ole Michelsen trak sig tilbage....
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"

Skriv ny kommentar: