Den 24/1 spiller Hollywood Brass i Aabenraa. Arrangementet bliver holdt til fordel for Røde Kors og deres sag. Jeg kan varmt anbefale HB. Jeg har hørt musikerne flere gange, og det er min fars fætter der er diregent. Sidst jeg så dem, spillede de bla. Star Wars, Superman og Schindlers List. (De er alle store Williamsfans)
De spiller forskellige steder i landet ret ofte. Men jeg ved ikke om de har en hjemmeside. Vi tager afsted 7 mand høj fra Kolding, bla. mine forældrer. Ret cool.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nej, jeg ved ikke hvad der er på programmet denne gang. Jeg kan dog prøve at høre John Frederiksen, jeg smser nok med ham i løbet af i dag. Var det det bankarrangement du var inde til?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 21 år siden
Arrangementet bliver holdt til fordel for Røde Kors og deres sag.
Jeg kan varmt anbefale HB. Jeg har hørt musikerne flere gange, og det er min fars fætter der er diregent.
Sidst jeg så dem, spillede de bla. Star Wars, Superman og Schindlers List. (De er alle store Williamsfans)
Arrangementet koster 100,-
http://aabenraabilletten.billetbyen.dk/index.php?s...
#2 gi-jones 21 år siden
#3 PredatorX 21 år siden
#4 davenport 21 år siden
Men jeg ved ikke om de har en hjemmeside.
Vi tager afsted 7 mand høj fra Kolding, bla. mine forældrer. Ret cool.
#5 Skobbolop 21 år siden
dog sad jeg ikke tæt nok på så musikken var ikke høj nok... men det var ganske godt..
davenport er det nye sange de spiller eller hvordan:. hvis ja.. ved du hvilke?
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#6 davenport 21 år siden
Var det det bankarrangement du var inde til?
#7 Skobbolop 21 år siden
men de havde gæste optræden af en violinist der spillede Temaet fra Schindlers List...
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"