Denne tråd er tiltænkt til hints til at hjælpe folk lidt på vej i den ellers ganske svære quiz. Det er ikke meningen at man skal skrive det rigtige svar herinde, men blot hjælpe folk lidt på vej ved fx. at nævne hvilken skuespiller man ser på billedet, hvilket årstal den er fra, etc. - små ting der lige kan hjælpe brikkerne med at falde på plads, uden at man afslører det hele med det samme.
Den tråd er ikke tiltænkt en diskussion om hvorvidt det er moralsk forkasteligt at hjælpe hinanden i sådan en quiz eller ej. Hvis du ikke synes om ideen, så lad være med at læse tråden... :-)
Man må meget gerne markere sin hints med spoiler-tekst (se nederst på siden hvordan du gør).
Har pt. ikke gættet så mange endnu, men arbejder på sagen. Det første billede jeg godt vil have lidt hjælp til er nr.24:
Jeg synes umiddelbart det ligner Mike Starr på billedet, men kan ikke rigtig gætte det alligevel. Er der nogen der kan af-/bekræfte om det er ham eller måske skrive hvem det så er? Thanx...
#2 - takker! Det var jo lidt i en anden grøft. Synes dog ikke det ligner ham lige på det billede - kan du forstå hvorfor jeg umiddelbart troede det var ham den anden? :-)
Billede 26: Synes ham til venstre ligner Chris Tucker, men det kan jeg ikke få til at passe?! Og ham til højre har jeg også set mange gange, men kan bare ikke komme på en anden film hvor han også er med i?!
Jeg fik 1,5,6,11,13,14,16,17,18,23,24,25,28,33,34,40.
Det irriterer mig der er så mange jeg kan genkende men ikke sætte navn på. Det kan lige passe nogle af dem jeg ikke har gættet hører til mine yndlingsfilm. Det må da være den ultimative ydmygelse for en filmnørd.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
#1 McPeter 19 år siden
Denne tråd er tiltænkt til hints til at hjælpe folk lidt på vej i den ellers ganske svære quiz. Det er ikke meningen at man skal skrive det rigtige svar herinde, men blot hjælpe folk lidt på vej ved fx. at nævne hvilken skuespiller man ser på billedet, hvilket årstal den er fra, etc. - små ting der lige kan hjælpe brikkerne med at falde på plads, uden at man afslører det hele med det samme.
Den tråd er ikke tiltænkt en diskussion om hvorvidt det er moralsk forkasteligt at hjælpe hinanden i sådan en quiz eller ej. Hvis du ikke synes om ideen, så lad være med at læse tråden... :-)
Man må meget gerne markere sin hints med spoiler-tekst (se nederst på siden hvordan du gør).
Har pt. ikke gættet så mange endnu, men arbejder på sagen. Det første billede jeg godt vil have lidt hjælp til er nr.24:
Happy Huntin'... ;-)
#2 Yoda 19 år siden
Hint til nr. 24:
#3 McPeter 19 år siden
#4 davenport 19 år siden
Den med pingvinen kan jeg bare ikke komme på... Det irriterer mig helt vildt... HELT vildt, da jeg udemærket ved det...
#5 Yoda 19 år siden
Jeg tror heller ikke, at der hersker tvivl om, at du har set filmen
#6 McPeter 19 år siden
Billede 26:
Synes ham til venstre ligner Chris Tucker, men det kan jeg ikke få til at passe?! Og ham til højre har jeg også set mange gange, men kan bare ikke komme på en anden film hvor han også er med i?!
#7 elwood 19 år siden
12/40
der er nogle pæn onde, f.eks. 14, 16 Den her må næsten være en spoof film af en art, er mit gæt men lige hvilken, oh well det kommer nok til mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 davenport 19 år siden
Fucking Penguin ;)
#9 filmz-gofferoffer 19 år siden
#10 e-male 19 år siden
Det irriterer mig der er så mange jeg kan genkende men ikke sætte navn på. Det kan lige passe nogle af dem jeg ikke har gættet hører til mine yndlingsfilm. Det må da være den ultimative ydmygelse for en filmnørd.