Gravatar

#141 lyspunkt 19 år siden

De kan grabbes med f.eks powerDVD
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#142 Yoda 19 år siden

Man kan grappe fra egne film og finde stills rundt omkring på nettet. Her kan man bl.a. finde mange stills KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#143 Vestas 19 år siden

Endnu et billede

A Fish Called...
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#144 chandler75 19 år siden

40-Year Old Virgin?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#145 wiseguy 19 år siden

Aner ikke hvad det er for en film, men jeg tror I skal til at gætte på asiatiske film i stedet!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#146 filt 19 år siden

#141, hvordan er det man grabber fra PowerDVD? Har fået at vide at det er en "kamera-knap", men har ingen sådan??? :S
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#147 chandler75 19 år siden

Har du ikke en knap der hedder "Capture frame"? På min sidder den lige under "Karaoke" knappen.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#148 filt 19 år siden

#147, næh, det har jeg ikke.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#149 filmz-bullettooth 19 år siden

....closer!!
--------- for rent ---------
Gravatar

#150 Vestas 19 år siden

#145 Det er nok en god idé!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman

Skriv ny kommentar: