Gravatar

#31 Corgan 21 år siden

#30:

Tjaa... du meldte jo fra og en anden fra holdet meldte også fra. Så vi valgte at vente til januar, og tog i stedet ind og så Pusher II.
Gravatar

#32 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 31 Det var jo ærgeligt, men jeg håber at vi kan lave et stærkt hold i Januar :o)

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#33 inflector 21 år siden

#29 ja præmierne er en hån! De gange jeg har været med til at vinde, har vi heller ikke just jublet over præmierne.

#31 var den noget ved?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#34 Corgan 21 år siden

#33:

Ja, den var ok. Ikke på højde med 1'eren, men den kørte samme stil som den første, og så gjorde Mads Mikkelsen det godt.
Gravatar

#35 elwood 21 år siden

ajj jeg nu meget glad for min Anger management stressbold 8-)

en lille sidenote jeg håber at de får lavet selve lyddelen af quizzen bedre, det var meget svær at forbinde de forskellige sange med en film, ved godt det ikke sku være let, men det her synes jeg lige var i overkanten.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 filmz-herskegut 21 år siden

Nu sidder jeg så her som et spørgsmålstegn.. hvad var det for nogle præmier man kunne vinde ? :)

Var der noget for 1, 2 og 3 pladsen..
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#37 elwood 21 år siden

ja 1. plads fik nogen dvd'er meget middel samling en af dem var den der jungle kid eller hvad den hed med Tim allen.

2. og 3. plads var en blanding af film merchandice og en helvedes masse tv2 charlie/tv2 zulu ting. kasketter, t-shirt's så vidt jeg husker, måske nogen der kan huske det mere præsis ?

Der var især en bestemt mand som fik en mulepose hed det, fordi han var istand til at svare på et friends spørgsnmål fuldstændig korrekt, noget med de seks næste ord i en af phoebe's sange, det var meget skræmmene.

Undervejs blev der også delt noget tv2 charlie ting ud til dem der klarede sig best i den pågældende runde.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38 inflector 21 år siden

#35 ja lydrunden er en farce! En masse popsange, som man skal forbinde til diverse film. Vi kunne da gætte mange af dem, men jeg synes ikke at der er meget film quiz over det, jeg mangler ligesom nogle temaer og den slags.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: