Gravatar

#1 gi-jones 21 år siden

Fik lige min nyhedsmail fra Laserdisken, der gør opmærksom på, at der er Filmquiz d. 1 december i hele landet. Er der nogen der er med på et Team-Århus denne gang?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 filmz-vassago 21 år siden

Er det på smagløs? Hvis jeg har fri vil jeg nok gerne, og Michael Andersen vil sikkert også gerne :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Corgan, El vez og I andre fra Hovedstaden - Skal vi stille et Københavner hold ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#4 Martindan 21 år siden

#3 - er fra KBH.. så er der plads til en mere? kommer dog an på datoen......
for cryin' out loud......
Gravatar

#5 Corgan 21 år siden

#3:

Hvor foregår det... og hvad tid?
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Onsdag den 1. december 2004 afvikles næste runde af FilmQuiz, der startede som et arrangement for de studerende på Københavns Universitet, men efterhånden er det vokset til en fast begivenhed og et større tilløbsstykke i København, hvor der hver måned samles mere end 100 deltagere i Filmhuset. FilmQuiz har bredt sig til Odense, Århus, Esbjerg og Aalborg, hvor der nok ikke er helt samme søgning, men det er ikke desto mindre meget hyggeligt. Laserdisken deltager gerne, og vi har både prøvet at vinde og tabe, men vi kan godt anbefale at bruge en aften på at være i selskab med andre filmfans. Der er spørgsmål af alle typer i alle sværhedsgrader - så man kan ikke undgå at ramme plet en gang imellem. Man deltager i hold på 2-5 personer, så du kan også samle et par kammerater og drøne ned i den nærmeste Café/Biograf.

Quiz-stederne er: Aalborg (Biffen Art Cinema, 98169977)
Århus (Café Smagløs, 98135133)
Esbjerg (Restaurant Industrien, 75136166)
Odense (Cafébiografen, 66131616)
København (Café Sult i Filmhuset, 33743417)

Gravatar

#7 Corgan 21 år siden

#6:

Nå det er det i Sult... nu er jeg med så.

Jeg har allerede aftalt med en kollega at vi skal stille et hold. Han skal lige have ringet til én af sine kammerater, for at høre om han også skal være med.

Som det ser ud nu er vores hold på 3-4 deltagere... men jeg skal da lige høre om der er plads til en animations-ekspert som dig, hvis du er frisk på at joine vores hold?
Gravatar

#8 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 7 He he jow da bestemt ;)

Gravatar

#9 Corgan 21 år siden

#8:

Cool. Jeg kan lige prøve at ringe eller skrive til dig senere så. Håber at du kan vente lidt på svaret.
Gravatar

#10 Corgan 21 år siden

#8:

Aight... så fandt jeg ud af det. Du er med på teamet.

Det koster vist 35 kr at deltage i quizzen. Vi sørger for tilmeldingen.

Skriv ny kommentar: