Gravatar

#1 McPeter 15 år siden

http://blog.eu.playstation.com/2010/05/18/ps3-mubi...

Så bliver det tid til at få krydset endnu flere film af på icheckmovies.com ;-)

De skriver:

Mubi:
But here is what we know..

- availability: the service will be launched this Fall, initially in the UK, Ireland, France, Italy, Iberia, Germany, Austria, Switzerland, Benelux, Nordic countries, Australia and New Zealand.
- the application will be free to download, and once installed, you will be able to start watching ad-sponsored films for free, or via pay per view, or on a monthly subscription giving access to the whole catalogue. pricing to be determined later.
- SD. Stereo and Dobly 5.1 when available. Original language. Local subtitles.
- no interruption by commercials. never.

Godt nok ikke HD, men lyder stadig som en god deal! Bliver spændende at se hvad prisen bliver.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2 HonoDelLoce 15 år siden

Det lyder godt nok helt super ! Men det hele kommer an på kvalitet og pris ! :) Og om de to hænger sammen, selvfølgelig :)

Men umiddelbart lyder det fornuftigt !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 Kruse 15 år siden

Det lyder rigtigt fedt, og jeg glæder mig til at få prøvet det af. Men er der nogen der har en idé om hvornår det udkommer?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 HonoDelLoce 15 år siden

Ikke andet end hvad kreatørerne skriver nede i comments "sometime in the fall" :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 ks 15 år siden

Hvis det rent faktisk bliver, hvad de lover, så er jeg i sandhed begejstret!
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 15 år siden

Ah, jeg holder mig sgu stadig til xbox'en, hvor vi har haft et program i et halvt års tid indtil videre, der fungerer på samme måde... well, på nær det med HD =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: