Gravatar

#41 Outbound Sith 20 år siden

Det lyder godt nok skidt... :(
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#42 filmz-Funkymonkey 20 år siden

Hvis du kender lidt til Peter Molyneux, så ville du vide han har for vane at love guld og grønne skove, hvergang han udvikler et spil. Han stod bag nogle af fordums tid helt store spiltitler såsom populous, syndicate og dungeon keeper, min personlige teori er, dette så har steget ham til hovedet.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#43 elwood 20 år siden

#42 tro mig jeg kender alt til den mand, Jeg husker stadig hans offentlige undskyldning med hensyn til Fable da det kom ud.

Peter og Demis Hassabis stod jo bag Theme park, og der kunne man virkelig se genialiten, men han har det med at smaøre tykt, på og problemet er at pressen som regel æder det råt, manden er så karismatisk om man vil.

Han er en gamers creator, han vil det skam godt, men han snakker lige lovlig meget om featurene før de lægger fast.

Sjovt du lige nævner dungeobn keeper, skal netop til at spille DK2 lidt, btw hvis man vil ha et godt grin så vælg dansk udgave under installation, Lars Bom som Horned Reaper er meget skæg at høre på.

Btw her er et lille video walkthrough af en filmoptagelse fra spillet Her
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44 filmz-peter_kr 20 år siden

Ville lige höre hvor din ven har det fra?
Jeg giver #43 ret i at pressen äde alt råt. Forventningerne er også helt i top eftersom at spillet har väret undervejs så länge nu... Det kan nästen kun komme til at skuffe nogen..
Jeg har dog hört at spillet til xbox kommer til at give större friheder inden for selve det filmskabende i simulationen.
Gravatar

#45 elwood 20 år siden

#44 han har samlet det sammen udfra de previews han har læst rundt omkring. Jeg har egentlig også, læst det, men har ikke ligefrem noteret det ned rundt omkring 8-)
Gravatar

#46 filmz-peter_kr 20 år siden

nå, ok.. ja, jeg har også læst lidt rundt omkring. Det vil altid være for og imod, med sådan et spil der kommer fra en gigant som Peter M..
Gravatar

#47 elwood 20 år siden

Der er altid en bestemt religion af tilhænger ved de forskellige skaber tag nu f.eks. Will Wright den mand har så stor betydning i spilbranchen at han har fri tøjler fra Ea games til atlave hvad han vil folk nærmest tilbeder ham, når han holder en tale om noget indefor spilbranchen.

Lidt ligesom de andre giganter, Warren Spector (system Shock, Deus Ex) Sid Meier. folk tager deres navn som god kvalitet, men det ikke altid den ting følger hinanden *host Deus Ex2*host

alt dette minder mig lige om den her fra Penny Arcade som rimelig godt beskriver det jeg mener Pee on us
Gravatar

#48 filmz-Funkymonkey 20 år siden

Jeg vil som en ninja lige indskyde at jeg syntes historien i Deus Ex 2 var lige så fænomenal som 1'eren, det var bare gameplayet der led gevaldigt under udviklernes vrangforestillinger om hvad folk vil havde.
Ligesom 1'eren tog den nogle gode emner op omkring overvågningssamfundet, prøv bare at tænke på Den globale AI kontrolleret af WTO regeringen, der fremstod som popsangerinden NG. Efterhånden som man opdagede dens funktioner, kom jeg til at tænke lidt på den samtale man havde med AI prototypen, til Echelon III man i Deux Ex.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#49 elwood 20 år siden

#48 jeg følte mig bare ik så mig draget af historien som i 1'eren, men ja det var gameplay mæssige problemer det led af, og Warren spectors mening om at man ikke ville have et super advanceret interface, som jeg virkelig godt kunne li

Historien i 1'eren var så go, at da jeg hen mod slutningen sku til at vælge side, havde jeg det virkelig svært, for der var nogle gode punkter ved alle valgene, og jeg reloaded hotel banen så mange gange fordi jeg ville bare redde min bror.
Gravatar

#50 elwood 20 år siden

Så er første Dom faldet, det ser ud til det vidst lykkedes meget godt for dem aligevel.

You fill in your story by dragging and dropping prebuilt shots, of which there are literally dozens to choose from for any one portion of the story arc. Like the rest of the game, the moviemaker can be tuned to give you just the amount of control you're comfortable with. If you're happy with just dragging and dropping a few scenes into a timeline and letting that be that, you can operate that way...though the real fun here is getting really crazy with the details, such as lighting, the mood of the performances, the backdrop designs, the types of camera angles used, and so on. You can even add subtitles, sound effects, your own custom musical score, and, if you've got a microphone, your own dialog. Given the dozens of different sets you'll eventually have at your disposal, in addition to the five different genres you can work within and the insane amount of control you can take over virtually every single detail of your movie, there is a great amount of potential here for budding virtual filmmakers

Læs hele Review'et Her

update endnu et Review

den kritik jeg ser mest er at buisnes delen og filmdelen ikke rigtig hænge sammen det opfattes som to spil, men hva det klager jeg ik lige over jeg vil bare igang med min film noir stumfilm's projekt til den tid.

Ps. spillet ser ud til aligevel at kræve en del, men jeg tror mest det går på Ram, uanset hvad så tror jeg ikke folk får problemer, da det kan scaleres ned i detaljer.

Skriv ny kommentar: