Gravatar

#31 filmz-Nana_ 20 år siden

Jeg tror grafikken er bedre på det originale spil, men ellers vil jeg sige at jeg slet ikke vil kalde den for dårlig i hvert fald.
Men det er jo smag og behag.
Gravatar

#32 vapor 20 år siden

Jeg giver nu sanjo ret i at grafikken kunne have været bedere.
Det ligner noget der er et par år gammelt.
Gravatar

#33 myggen 20 år siden

De screenshots er sikkert også et par år gamle, så det er vel ikke underligt.

Edit: Nej, jeg kan godt se, at de er nyligt tilføjede. Måske er spillet bare grimt.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#34 vapor 20 år siden

De seneste screens er da ikke bedere.
http://www.lionhead.com/themovies/screenshots.html
Gravatar

#35 Bates 20 år siden

Hvornår ville det udkomme i danmark?
Gravatar

#36 Outbound Sith 20 år siden

Midt i november...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#37 filmz-peter_kr 20 år siden

spillet udkommer den 11.nov her i europa.. og selvfølgelig før i USA, den 4.nov...
Gravatar

#38 filmz-vassago 20 år siden

Nu er det vigtigste heldigvis ikke grafik - men gameplay, der er nok en milliard spil med lækker grafik og lyd, men som man bliver dødtræt af at spille efter få timer.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#39 filmz-Nana_ 20 år siden

jeg giver dig ret. jeg tror det er vildt mange muligheder i det her spil og derfor til rigtig mange timers underholdning!
Gravatar

#40 elwood 20 år siden

hmm en ven sendte mig det her, jeg håber da ikke det er hel sand, men ud fra det lyder ordet frihed ikke så stort i det her spil.

Your films MUST BE based on the scenes that come with the game. If you want anything different, go learn some heck of 3d studio... No freeform!

Maximum of 16 actors on one scene...
you can see that some scenes are really limited.. For example, there seems to be only 5 scenes to interact with horses...You want to enter a building? Ok, 1 or 2 persons only, otherwise you need another scene..

You don't have freedom over the camera angles, they are pre-defined;

There aren't many sets, so be prepared to make lots of movies using the same kitchen, tthe same corner, the same underground station.

No swords! No way to edit a medieval era film.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: