#13: Det var jeg. Så kom Cinemaxx og ødelagde det hele.
#8: Tror nu ikke det er en rigtig, rigtig zombiefilm. Ligner noget komedie-noget, men de har en lokal pub i den kaldet "The Winchester", så jeg er med.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Ak ja, I stakler som ikke blev underholdt af Cabin Fever tsk tsk.. Når det så er sagt, så er Shaun of the Dead mega fed, meget britisk, men den skal ses for det, den er nemlig en zombie komedie, men som sådn er den uovertruffen.
Shaun ... er for munter. Især den første times tid er virkelig morsom.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
lad mig sige det sådan jeg lå flad af grin over traileren, hvor man høre og ser shaun kom gående som en zombie, og så viser det sig han bare er morgentræt hehe.
jeg regner med at anskaffe mig den en af dagene, så skal jeg nok lige sige til hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering
#12 filmz-Asta 21 år siden
Man kan iøvrigt spare hele 25 kr, hvis man er medlem af Biozonen ;)
-
#13 Jay El 21 år siden
Biozonen
#14 gi-jones 21 år siden
#8: Tror nu ikke det er en rigtig, rigtig zombiefilm. Ligner noget komedie-noget, men de har en lokal pub i den kaldet "The Winchester", så jeg er med.
#15 elwood 21 år siden
og så tror jeg faktisk den er bedre end Kabine feber 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 gi-jones 21 år siden
#17 filmz-Bluhm 21 år siden
#18 gi-jones 21 år siden
#19 filmz-yoshimura 21 år siden
#20 elwood 21 år siden
jeg regner med at anskaffe mig den en af dagene, så skal jeg nok lige sige til hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"