Jeg faldt lige over dette spil inde på www.biozonen.dk Jeg forstiller mig at det er noget a la Trivial Persuit, og tænkte at det måske var noget for andre filmnørder, end blot mig selv ;)
Jeg har fået det i julegave, og det er ganske underholdende, og ikke så let som man kunne have frygtet, der er nogle ok kategorier. Helt sikkert pengene værd :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg fik det også til jul, og har siden hen spillet det nogle gange. Spørgsmålene er ganske gode, selvom man, i modsætning til TP, kan svare på størstedelen af dem (pånær dem i "sladder-kategorien"). Desværre er der for få spørgsmål med, så efter en 10-15 spil (afhængig af hvor mange deltagere der er), er man nået alle spørgsmålene igennem.
#7 Altså vi må da bare lige lave en aften engang og så stikke hovederne sammen. Det sku vel ikke være så svært, kunne evt. kombinere det med noget film hehe.
jeg ska snart ha set mig den der Shaun of the dead hvertfald (gi-jones, det en zombie film) men en britisk så vidt jeg ved, og jeg har kun hørt godt om den indtil videre.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-Asta 21 år siden
Jeg forstiller mig at det er noget a la Trivial Persuit, og tænkte at det måske var noget for andre filmnørder, end blot mig selv ;)
http://www.biobooking.dk/index.jsp
#2 filmz-vassago 21 år siden
#3 filmz-Asta 21 år siden
-
#4 El vez 21 år siden
#5 Corgan 21 år siden
#1:
Jeg fik det også til jul, og har siden hen spillet det nogle gange. Spørgsmålene er ganske gode, selvom man, i modsætning til TP, kan svare på størstedelen af dem (pånær dem i "sladder-kategorien").
Desværre er der for få spørgsmål med, så efter en 10-15 spil (afhængig af hvor mange deltagere der er), er man nået alle spørgsmålene igennem.
#6 filmz-Asta 21 år siden
-
#7 gi-jones 21 år siden
#8 elwood 21 år siden
Altså vi må da bare lige lave en aften engang og så stikke hovederne sammen. Det sku vel ikke være så svært, kunne evt. kombinere det med noget film hehe.
jeg ska snart ha set mig den der Shaun of the dead hvertfald (gi-jones, det en zombie film) men en britisk så vidt jeg ved, og jeg har kun hørt godt om den indtil videre.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering
#10 El vez 21 år siden
http://www.biobooking.dk/index.jsp
Kig nede til højre...