"Man of Steel" og "Only God Forgives" er de eneste af de film, som jeg vil se i biografen. "The Iceman" ser jeg også frem til, men det bliver nok først på BD at jeg får den set. "The Wolverine", "Now You See Me", "The Bling Ring" og "World War Z" holder jeg øje med, men skal have fornuftige til gode anmeldelser, før at jeg vil se dem. "After Earth" og "Fast & Furious 6" har jeg ingen interesse i.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Ved nærmere eftertanke: Den er jeg nu også ligeglad med. X-Men og X-Men 2 dækkede rigeligt mit "behov" for at se Wolverine i aktion. I det lange løb finder jeg ikke nogen af X-Men-karaktererne interessante nok til at se flere film om dem.
Jeg er klar over at mange ikke synes om Fast & Furious franchisen, men jeg synes nu det er udemærket popcorn underholdning - i hvert fald i forhold til så meget anden juks der bliver lavet. :-)
Jeg kan godt lide heist film, så håber på at Now You See Me fanger.
Og ja, generelt er X-Men universet forholdsvist slidt, men synes First Class var udemærket og tror egentligt at den nye Wolverine kommer til at føles lidt anderledes end de normale X-Men film.
Lord Beef Jerky (54) skrev:
Jeg vil gerne brokke mig over kritikken af Marc Foster. Han er en glimrende instruktør.
Hvad kan du så anbefale af ham? Jeg brød mig ikke synderligt om de to nævnte.
#55 Stranger Than Fiction og The Kite Runner er mine favoritter af hans. Men jeg synes nu også godt om både Monster's Ball og Finding Neverland. Jeg har ikke set hans første film, men har hørt gode ting om den også.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#55 Stranger Than Fiction og The Kite Runner er mine favoritter af hans. Men jeg synes nu også godt om både Monster's Ball og Finding Neverland. Jeg har ikke set hans første film, men har hørt gode ting om den også.
Ok tak, dem vil jeg lige prøve at tjekke ud ved lejlighed. :-)
Anmeldelse af agentfilmen 'Fair Game' med Naomi Watts og Sean Penn. Selvom den er instrueret af Doug Liman der også har instrueret 'The Bourne Identity', så skal du ikke forvente actionsekvenser. filmtips.dk/movie/fair-game/
#51 BN 11 år siden
Disse vil jeg gerne se, når de udkommer på dvd og blu-ray:
Man of Steel
After Earth
The Wolverine
De følgende skal jeg under ingen omstændigheder se:
Fast & Furious 6
Only God Forgives
The Bling Ring
World War Z
Now You See Me
The Iceman
Ud af de nævnte 9 film tror jeg - paradoksalt nok - mest på "Man of Steel".
#52 Kruse 11 år siden
#53 BN 11 år siden
Ved nærmere eftertanke: Den er jeg nu også ligeglad med. X-Men og X-Men 2 dækkede rigeligt mit "behov" for at se Wolverine i aktion. I det lange løb finder jeg ikke nogen af X-Men-karaktererne interessante nok til at se flere film om dem.
#54 Lord Beef Jerky 11 år siden
#55 McPeter 11 år siden
Jeg kan godt lide heist film, så håber på at Now You See Me fanger.
Og ja, generelt er X-Men universet forholdsvist slidt, men synes First Class var udemærket og tror egentligt at den nye Wolverine kommer til at føles lidt anderledes end de normale X-Men film.
Hvad kan du så anbefale af ham? Jeg brød mig ikke synderligt om de to nævnte.
#56 Lord Beef Jerky 11 år siden
#57 McPeter 11 år siden
Ok tak, dem vil jeg lige prøve at tjekke ud ved lejlighed. :-)
#58 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/i-lossens-time/
#59 McPeter 11 år siden
Giv dit bud på det bedste citat her:
www.facebook.com/filmtipsdk
#60 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/fair-game/