Indtil videre ligger der 59 anmeldelser og et par artikler, og der vil naturligvis løbende blive lagt mere indhold op.
I må meget gerne kigge forbi og komme med feedback. Jeg har pt. ikke kunnet lave det så instruktør-navne er klikbare, men det står på to-do listen til en kommende version af sitet.
Mange tak - har også lagt nogle timer i projektet allerede. Det bygger på en wordpress template jeg fandt, som jeg efterfølgende har lavet en del tilpasninger til. Men anede intet om php, så måtte sætte mig ind i det løbende. Mangler stadig at løse enkelte problemer, men det må jeg kigge på til en fremtidig version af siden.
Ny fotoserie online - 'Bag Kameraet' del 1: http://filmtips.dk/bag-kameraet-del-1/ Hvad synes du om sådan 10 billeder om ugen? Sjov idé eller ligegyldigt?
Anmeldelse af den gode japanske gangsterfilm Outrage Beyond. Se den sidste gang på CPH PIX 13 imorgen d.13/4 kl.17.30! filmtips.dk/movie/outrage-beyond/
Nederst i hvert indlæg kan du vælge "Thumbs up" eller "Thumbs down". Men hvad betyder det egentlig? Du giver 3 forskellige måder at tolke det på, og mens det godt kan være jeg mener "indlægget var nyttigt", så er det ikke sikkert jeg mener "Enig". Jeg tror, less is more, og at det vil være bedre bare at lade folk selv om hvad de lægger i "Thumbs up/down"
The only way to beat a troll is to not play their game.
#1 McPeter 11 år siden
Indtil videre ligger der 59 anmeldelser og et par artikler, og der vil naturligvis løbende blive lagt mere indhold op.
I må meget gerne kigge forbi og komme med feedback. Jeg har pt. ikke kunnet lave det så instruktør-navne er klikbare, men det står på to-do listen til en kommende version af sitet.
Håber I synes om siden. :-)
Mvh
Peter
#2 Riqon 11 år siden
#3 McPeter 11 år siden
Hehe, ah, det er måske så meget sagt. Supplement er et bedre ord. Der er stadig mange features på filmz som jeg aldrig vil komme op på siden af.
#4 Riqon 11 år siden
#5 McPeter 11 år siden
#6 McPeter 11 år siden
Hvad synes du om sådan 10 billeder om ugen? Sjov idé eller ligegyldigt?
På forhånd tak.
#7 Riqon 11 år siden
Mere indhold, altid godt.
#8 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/oblivion/
Var positivt overrasket, men der er dog elementer der trækker ned, primært birollerne.
#9 McPeter 11 år siden
Se den sidste gang på CPH PIX 13 imorgen d.13/4 kl.17.30!
filmtips.dk/movie/outrage-beyond/
#10 Riqon 11 år siden
Nederst i hvert indlæg kan du vælge "Thumbs up" eller "Thumbs down". Men hvad betyder det egentlig? Du giver 3 forskellige måder at tolke det på, og mens det godt kan være jeg mener "indlægget var nyttigt", så er det ikke sikkert jeg mener "Enig". Jeg tror, less is more, og at det vil være bedre bare at lade folk selv om hvad de lægger i "Thumbs up/down"