Havde enormt høje forventninger, som den desværre ikke levede helt op til, men det var stadig bestemt en interessant oplevelse at se den. Synes graden af voldelige scener er blæst meget op i forhold til hvad der rent faktisk var i filmen - hvis man er udvandret fra biografen pga. det, så kan jeg da i hvert fald komme i tanke om en lang række film man slet ikke skal se. :-)
I morgen har 'Dead Man Down' premiere herhjemme med bl.a. Noomi Rapace, Colin Farrell, Terrence Howard og Dominic Cooper på rollelisten. Det er danske Niels Arden Oplevs første engelsksprogede film. Læs min anmeldelse her. filmtips.dk/movie/dead-man-down/
FREDAGSBOBLER! Denne fredag er spørgsmålet: Hvilke skuespillere/skuespillerinder har du haft et crush på? Eller i det mindste haft en plakat hængende med? Deltag i debatten her: facebook.com/Filmtipsdk/posts/178174312346684
Tak for at bringe "Ain't Them Bodis Saints" til min opmærksomhed. Jeg havde slet ikke hørt om den før, men den trailer og det cast gør at jeg helt sikkert skal se den! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#71 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/only-god-forgives/
Havde enormt høje forventninger, som den desværre ikke levede helt op til, men det var stadig bestemt en interessant oplevelse at se den. Synes graden af voldelige scener er blæst meget op i forhold til hvad der rent faktisk var i filmen - hvis man er udvandret fra biografen pga. det, så kan jeg da i hvert fald komme i tanke om en lang række film man slet ikke skal se. :-)
#72 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/film-jeg-glaeder-mig-til-at-se-i-2013-del-4/ [/quote]
#73 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/movie/dead-man-down/
#74 McPeter 11 år siden
Deltag i debatten her:
facebook.com/Filmtipsdk/posts/178174312346684
#75 McPeter 11 år siden
https://www.facebook.com/Filmtipsdk/posts/18315092...
#76 McPeter 11 år siden
filmtips.dk/film-jeg-glaeder-mig-til-at-se-i-2013-del-5/
#77 BN 11 år siden
Ain't The Bodies Saints og Prisoners ser begge lovende ud. Det KUNNE være film lige efter min smag.
#78 McPeter 11 år siden
#79 Kruse 11 år siden
#80 McPeter 11 år siden