Jeg så for mange mange år siden en vampyr/dracula film i fjernsynet og den var lavet udelukkende med dukker - ala. Muppets. Jeg vil vil gætte på at den er fra 70'erne, men den kan muligvis være fra starten af 80'erne, men jeg ved det faktisk ikke...andet end at det er dengang jeg så den. Det var muligvis også en komedie, men hold mig ikke op på det.
Er der nogen der kan hitte ud af hvad det er for en film jeg engang så?...jeg vil gerne se den igen.
Tak for svarene, men afgjort? - nej...ikke endnu. Jeg er ret sikker på at det ikke er den der Japanske film, men det er sg* svært at finde anden info på en film med den beskrivelse. ...jeg må væbne mig med tålmodighed. :)
#1 filmz-snabeldyhr 15 år siden
Jeg så for mange mange år siden en vampyr/dracula film i fjernsynet og den var lavet udelukkende med dukker - ala. Muppets. Jeg vil vil gætte på at den er fra 70'erne, men den kan muligvis være fra starten af 80'erne, men jeg ved det faktisk ikke...andet end at det er dengang jeg så den. Det var muligvis også en komedie, men hold mig ikke op på det.
Er der nogen der kan hitte ud af hvad det er for en film jeg engang så?...jeg vil gerne se den igen.
#2 HonoDelLoce 15 år siden
#3 Nicki52 15 år siden
#4 davenport 15 år siden
#5 filmz-snabeldyhr 15 år siden
Jeg er ret sikker på at det ikke er den der Japanske film, men det er sg* svært at finde anden info på en film med den beskrivelse.
...jeg må væbne mig med tålmodighed. :)