Gravatar

#31 MMB 13 år siden

IK (17) skrev:
http://www.imdb.com/..

Det er jo en mindre joke? :S
Gravatar

#32 chronaden 13 år siden

Forskellige grunde, for det første synes jeg at 'Frasier' er den sjoveste komedieserie der nogensinde er lavet, kan ikke tælle de antal timer jeg har grint og stadig griner af den, mit frasier boxset er nok mit kæreste eje i hele min samling.

En anden grund er nok den måde jeg bedømmer på, i min verden er en serie som frasier perfekt, med det mener jeg at der ikke er plads til nogle forbedringer eller ændringer overhovedet, og det synes jeg netop der er i 'Game of Thrones', derfor får den ikke en perfekt score, aka 10 - faktisk har jeg efter sidste episode overvejet at nedgradere GoT til 8 :), men venter til serien er slut med at justere noget som helst.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#33 Nicki52 13 år siden

Ja, det er svært at bedømme noget man ikke har set færdig. Ved Game of Thrones og Desperate Housewives har jeg sat på 10/10, men det er jo ikke en rigtig bedømmelse før man har set det hele. Desperate Housewives har mange fejl og har mange overdrevet segmenter (alle de overfald og uheld på vejen). Men efter jeg så sæsonafslutningen på syvende sæson blev jeg glad. Det er ikke sådan overdrevet slutning på sæson med en eller anden... der er faktisk mange psykopater i serien som vil dræbe dem. Det holder bare serien ved lige. Men at de ikke slutter sæson af med et brag, men det blev istedet en hemmelighed. Det gør serien habil for mig som seer. Men det kan ændrer sig hvis de fejler i næste sæson, men tror det ikke.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#34 lordsasa 13 år siden

Interessant :)
Gravatar

#35 IK 13 år siden

Foeller (31) skrev:
Det er jo en mindre joke? :S

Nope. Der skal virkelig meget til, for at jeg skal give film karaktererne 9-10.
Gravatar

#36 Danilochan 13 år siden

Sikke mange, der ikke har set Blade Runner :-O
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I've watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain. Time to die.
Gravatar

#37 Highland Park 13 år siden

#35: Der er ellers nogle interessante titler på din bundliste bl.a. "8 1/2", "Election", "Monty Python and the Holy Grail" & "Hana-bi". ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38 IK 13 år siden

Hehe.. Alle har vel mindst et par kritikerroste film på bunden af deres lister. :)
Det er godt nok lang tid siden jeg så "8 1/2", og måske kan et gensyn godt få mig til at ændre holdning. De sidste tre har jeg set/genset indenfor det sidste år. "Election'' og "Hana-bi" er dybt uengagerende og kedelige film. "Monty Python and the Holy Grail" fandt jeg absolut IKKE morsom, og det er jo præcis det, filmen prøver på at være, og falder til jorden for undertegnede.
Gravatar

#39 TheEnd 13 år siden

link

Af de helt 'store' film der ligger i bunden hos mig er det bl.a Unforgiven, Lawrence of Arabia og Dr Strangelove.

Og så er Pretty Woman det ubetinget dårligste film jeg nogensinde har set!
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#40 Slettet Bruger [4239488420] 13 år siden

Jeg har også et par stykker i bunden af min liste, som folk normalt ikke helt forstår - altså nede på 3, ikke helt nede på 1:

Donnie Darko
Susperia

Men altså, alle film kan jo ikke tale til alle mennesker. :)

Skriv ny kommentar: