Apropro er det her til formiddag at Lars Von Triers Melancholia vises. Ind til videre ligner Terrence Malick's "The Tree of Life" en palmevinder. Anmelderne er hvertfald begejstret.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
På nyhedsfronten er det begrænset hvor meget ekstra Cannes-dækning, der kan/vil blive tale om, da der også skal de sædvanlige daglige nyheder på, hvorfor Cannes er et ekstra læs, som vi ikke rigtig har nogen til at påtage sig. Jeg vil dog prøve på at dække nogle af de større begivenheder fremover, da der tydeligvis er en større efterspørgsel, end jeg havde regnet med.
Jeg sender skam også nyheder ind engang i mellem, men jeg gider ærlig talt ikke bruge særlig meget af min tid på at sende nyheder ind. Men derfor kan jeg vel godt have lov til at foreslå forbedringer til Filmz.
I forbindelse med Cannes ville den største hjælp være links til ting, som i finder interessante, da jeg derved kan se, hvad jeg skal fokusere på. Men som sagt er der ingen krav, og man kan sagtens komme med ønsker om forbedringer uden selv aktivt at indsende nyheder eller links :-)
#11 johnny_newz 13 år siden
#12 Kisbye 13 år siden
#13 kasperfmn 13 år siden
#14 MMB 13 år siden
Så drop de normale nyheder og indsæt Cannes i stedet! Filmnyheder under Cannes ugen sker jo netop i Cannes!!!
#15 Skeloboy 13 år siden
#16 MMB 13 år siden
Ja, men Cannes bør prioriteres langt højere.
#17 Skeloboy 13 år siden
Men jeg giver dig ret. Der mangler måske en form for tema-funktion på filmz. En slags underside.
#18 MMB 13 år siden
Jeg sender skam også nyheder ind engang i mellem, men jeg gider ærlig talt ikke bruge særlig meget af min tid på at sende nyheder ind. Men derfor kan jeg vel godt have lov til at foreslå forbedringer til Filmz.
#19 kasperfmn 13 år siden