Gravatar

#1 MMB 14 år siden

Har Filmz seriøst ikke tænkt sig at dække noget som helst fra Cannes på nogen måde i år?
Gravatar

#2 Kisbye 14 år siden

Ser ikke ud til det :( underligt.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#3 MMB 14 år siden

Skuffende i hvert fald.
Gravatar

#4 kasperfmn 14 år siden

#1 Hvilken form for dækning er det specifikt du tænker på? Filmz TV, artikel eller nyheder?
Gravatar

#5 MMB 14 år siden

Sådan set alle tre ting, men især artikler kunne jeg godt bruge, men det kræver selvfølgelige at have en dernede. Nyheder bør dog være muligt, og jeg fatter ikke, at der ikke er leveret en eneste endnu...
Gravatar

#6 Bruce 14 år siden

Men THR har et interview med Refn (undskyld hvis der er linket til denne andetsteds)

http://www.hollywoodreporter.com/news/cannes-2011-...
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7 MMB 14 år siden

Bruce (6) skrev:
Men THR har et interview med Refn (undskyld hvis der er linket til denne andetsteds)

http://www.hollywoodreporter.com/news/cannes-2011-...

Tror jeg ikke. Mange tak ;)
Gravatar

#8 johnny_newz 14 år siden

Vi har ikke nogen dernede til at dække det, og har heller ikke haft det tidligere år.

Det er noget vi har på ønskesedlen, men det er desværre meget dyrt for os at deltage i, og det rækker økonomien ikke til.

Johan/The Insider er iøvrigt i USA hele ugen ifbm. Filmz TV (og i London i week-enden) - så han har mere end rigeligt at se til med SPÆNDENDE indhold hertil.
Gravatar

#9 Michael Andersen 14 år siden

#8 Det lyder godt, Johnny Cab... jeg mener Johnny_newz :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 Høegh 14 år siden

johnny_newz (8) skrev:
Vi har ikke nogen dernede til at dække det, og har heller ikke haft det tidligere år.

Det er noget vi har på ønskesedlen, men det er desværre meget dyrt for os at deltage i, og det rækker økonomien ikke til.

Johan/The Insider er iøvrigt i USA hele ugen ifbm. Filmz TV (og i London i week-enden) - så han har mere end rigeligt at se til med SPÆNDENDE indhold hertil.

Men der burde vel ikke være nogen hindring i at Cannes blev dækket via nyheder... ?
Det der må ske må ske, måske

Skriv ny kommentar: