Vi er et par stykker der hænger ud på irc, nærmere bestemt quakenet #filmz.dk. En eller har været så pisse flink at smide en eller anden belastende bot derind, hvilket gør, at ingen af os kan få op. Hvem tilhører denne bot, eftersom vedkommende aldrig er derinde, kan han/hun så ikke lige få den fjernet med det vuns?
Det han(og nogle andre) nok kunne tænke sig var muligheden for at sætte topic. Ban og kick har der jo ikke været brug for overhovedet, siden den minimale aktivitet kanalen besidder pt. ikke overskriver nogen form for grænser. Men som altid vil jeg da sige man skal passe på med at dele ops ud til højre og venstre, så ja det kan da godt være en lidt besværlig situation at bestemme, hvem der skulle have +o hvis det var tilfældet.
Jeg er en af dem der har været på den channel i et stykke tid efterhånden, og da jeg kan se det er de samme nicks der færdes der som her, kan man jo nemt give "de aktive" brugere op.
Skob, apacer, inflector, Dark-Light, El_vez, p0lsefeen, methangas, zitter, mig selv og flere er efterhånden fast inventar, og hvis i bare sørger for at ikke give +m til folk tror jeg nemt det vil være til at holde styr på.
Og lad os så få lidt aktivitet derinde ! :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#1 inflector 22 år siden
På forhånd tak :)
#2 commy 22 år siden
#3 filmz-Funkymonkey 22 år siden
For det første; tak for botten.
Det han(og nogle andre) nok kunne tænke sig var muligheden for at sætte topic. Ban og kick har der jo ikke været brug for overhovedet, siden den minimale aktivitet kanalen besidder pt. ikke overskriver nogen form for grænser.
Men som altid vil jeg da sige man skal passe på med at dele ops ud til højre og venstre, så ja det kan da godt være en lidt besværlig situation at bestemme, hvem der skulle have +o hvis det var tilfældet.
#4 Morbid 22 år siden
Jeg er en af dem der har været på den channel i et stykke tid efterhånden, og da jeg kan se det er de samme nicks der færdes der som her, kan man jo nemt give "de aktive" brugere op.
Skob, apacer, inflector, Dark-Light, El_vez, p0lsefeen, methangas, zitter, mig selv og flere er efterhånden fast inventar, og hvis i bare sørger for at ikke give +m til folk tror jeg nemt det vil være til at holde styr på.
Og lad os så få lidt aktivitet derinde ! :)
#5 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#6 filmz-vassago 22 år siden
#7 Kalle Ferm 22 år siden
Ikke drille.
#8 Skobbolop 22 år siden
det er måske lidt mere bøvlet end andre chat programmer.. (icq eller msn), men det er 60 gange vildere.. :D
men hey commy... hva sir du til den bot?
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#9 DarkLight 22 år siden
#10 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***