de fleste nyheds sites er jo i nogen hvor man hurtigt kan få et overblik. Hvad er det du vil have? Dette design, det at man kan diskutere det, oder hvas?
Det er allerede lavet... nogen der husker Newsbooster??? Dagbladende gik jo fuldstændig bananas fordi siden "deep-linkede" til deres sites og der var en masse polemik om at det var forbudt osv. osv. [sigh]
Mener faktisk at det også gik ud over newz.dk, som måtte lave en aftale med dagbladende for at kunne få lov til at linke til dem.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#5 Så vidt jeg husker blev de arrige i skallen fordi newsbooster direkte kopierede nyhederne samt tog penge for denne "service" og dermed tjente penge på andre folks arbejde. Da DDF nu havde fået blod på tanden, så tvang de newz.dk til at indgå en aftale om newz stadig godt måtte linke til deres nyheder, sålænge linket blev rettet til pågældendes forside efter 7 dage.
Personligt syntes jeg dette er forkert, idet vi jo på både newz.dk og filmz.dk selv skriver et kort resume af nyheden(at nyheden så nogengange er så kort at resumeet fylder lige så meget er en anden sag) Derudover kan jeg ikke se hvordan et firma mister reklamepenge på man linker til en specifik side på deres server, på denne måde vil man bare se reklamerne derinde. For hvis man fik at vide man skulle: "for at se den nyhed som vi snakker om her så skal du gå ind på www.hjemmeside.dk scrolle cirka en side ned, kigge til højre efter et søgefelt, skrive "gorilaer begår bankrøveri" og klikke på det 3 førstelink"" så ville man jo aldrig nogensinde gå ind på siden i første omgang da det er alt for stort et arbejde bare for en lillebitte nyhed. Dermed ville www.hjemmeside.dk aldrig få nogen hits(og reklamehits) fra eksterne kilder modsat førstnævnte model.
Det var så mine 50 ører, ikke andet end hvad det er - en mening
#1 filmz-thomas _h 21 år siden
Jeg har tænkt tanken utallige gange, men er af forskellige årsager kommet fra det igen. Nåh men nu vil jeg altså lige bringe forslaget på banen.
Hvorfor ikke lave et site som newz.dk og filmz.dk, bare med helt normale nyheder? Synes personligt det kunne være helt vildt fedt.
Er det bare mig?
#2 lagoni 21 år siden
#3 filmz-thomas _h 21 år siden
Mener selvfølgelig NYHEDER
#4 Patriarch 21 år siden
#5 azathoth 21 år siden
Mener faktisk at det også gik ud over newz.dk, som måtte lave en aftale med dagbladende for at kunne få lov til at linke til dem.
#6 filmz-Kadann 21 år siden
Jeps, jeg husker godt alt den ballade der var omkring det.. not a pretty picture.
#7 filmz-thomas _h 21 år siden
#8 filmz-sanjo 21 år siden
Alt om hifi. I stil med hifi4all
#9 filmz-Funkymonkey 21 år siden
Så vidt jeg husker blev de arrige i skallen fordi newsbooster direkte kopierede nyhederne samt tog penge for denne "service" og dermed tjente penge på andre folks arbejde.
Da DDF nu havde fået blod på tanden, så tvang de newz.dk til at indgå en aftale om newz stadig godt måtte linke til deres nyheder, sålænge linket blev rettet til pågældendes forside efter 7 dage.
Personligt syntes jeg dette er forkert, idet vi jo på både newz.dk og filmz.dk selv skriver et kort resume af nyheden(at nyheden så nogengange er så kort at resumeet fylder lige så meget er en anden sag)
Derudover kan jeg ikke se hvordan et firma mister reklamepenge på man linker til en specifik side på deres server, på denne måde vil man bare se reklamerne derinde.
For hvis man fik at vide man skulle: "for at se den nyhed som vi snakker om her så skal du gå ind på www.hjemmeside.dk scrolle cirka en side ned, kigge til højre efter et søgefelt, skrive "gorilaer begår bankrøveri" og klikke på det 3 førstelink"" så ville man jo aldrig nogensinde gå ind på siden i første omgang da det er alt for stort et arbejde bare for en lillebitte nyhed.
Dermed ville www.hjemmeside.dk aldrig få nogen hits(og reklamehits) fra eksterne kilder modsat førstnævnte model.
Det var så mine 50 ører, ikke andet end hvad det er - en mening
#10 davenport 21 år siden