Nu sidder mange af os jo også med filmz "tændt" dagen lang, og man føler sig som en del af noget (nationalt). Noget der også har undret mig, er at der ikke er fordomme mellem brugerne her. I ved københavnere mod jyder osv. Alle er velkommen og accepteret. Det hører man også tit fra nye, at det "vel nok er et rart sted".
Det undrer mig sku stadigvæk at vi aldrig mødes i "virkeligheden". Men det er måske noget af charmen.
/ros-mode off
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#12 - jep.... mærkeligt vi ikke mødes i virkeligheden.. men ikke noget stort problem som sådan synes jeg... Men kunne da være sjovt med et stort filmz.dk arrangement et eller andet sted en gang.....
#5 har dælme også tænkt mig at købe, vil bare gerne se den en tand billigere, jeg har virkelig fået blod på tanden af at høre på dig lovprise den serie :D
Den er efterhånden ved at være forholdsvis gammel, så jeg tvivler. Desuden er der mange andre HBO serier, der ikke er blevet købt hjem. Og Deadwood er måske ikke en af dem der vækker mest opmærksomhed, ergo tror jeg ikke vi får den at se, i hvert fald ikke lige foreløbig.
Men for at vende tilbage til diskussionen... Jeg tror også at det har noget at gøre med at imdb's brugere er fra hele verden. I visse dele af verden har man en mere "agresiv" debatkultur end i andre og det er nok derfor. Desuden er det min oplevelse, at der på imdb er nogle få "useriøse" debatøre, der bruger ekstrem meget tid på siden, og der skal jo ikke mere end et par stykker til, før at debatten bliver ophedet.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#11 DarkLight 20 år siden
#12 davenport 20 år siden
Noget der også har undret mig, er at der ikke er fordomme mellem brugerne her. I ved københavnere mod jyder osv. Alle er velkommen og accepteret.
Det hører man også tit fra nye, at det "vel nok er et rart sted".
Det undrer mig sku stadigvæk at vi aldrig mødes i "virkeligheden". Men det er måske noget af charmen.
/ros-mode off
#13 filmz-Bruce 20 år siden
#14 Martindan 20 år siden
#15 filmz-Bruce 20 år siden
#16 chronaden 20 år siden
#17 filmz-Bruce 20 år siden
DEADWOOD kan fås hos DVDImport til kun $67.56 = 402 kr!!! Og det er INKLUSIVE fragt og UDEN risiko for moms!!!
#18 chandler75 20 år siden
#19 ks 20 år siden
#20 frahm-2 20 år siden
Jeg tror også at det har noget at gøre med at imdb's brugere er fra hele verden. I visse dele af verden har man en mere "agresiv" debatkultur end i andre og det er nok derfor. Desuden er det min oplevelse, at der på imdb er nogle få "useriøse" debatøre, der bruger ekstrem meget tid på siden, og der skal jo ikke mere end et par stykker til, før at debatten bliver ophedet.