Er det bare mig eller er der andre der ahr opdaget at brugere her på filmz.dk generelt er mere åbne og tolerante overfor andres meninger om film eller en instruktør, skuespiller osv. så længe man kan begurnde sin mening med hvorfor man synes dette end de er på IMDB?
Tit på IMDB synes jeg at selvom man kan begrunde sin mening så bliver man oftest svinet (er ikke selv blevet udsat for dette men har set andre blive det) bare fordi man ahr en anden mening, hvor vi her på FIlmz.dk ofte kan blive enige om at have hver sin mening??
Jeg er fuldstændig enig. Her får alle lov til at have sin egen mening. Mange af IMDB's brugere har slet ingen respekt overfor andres holdninger til diverse film.
Tror det har noget med anonymiteten på IMDB at gøre. Der er så mange brugere, at man sjældent støder på de samme, når man poster et indlæg. Det udnytter nogle til at vise en uheldig attitude overfor folk med andre meninger, fordi det jo nærmest ikke har nogen konsekvens.
Her på filmz går der ikke lang tid førend man genkender andre brugere og efterhånden kender deres smag, meninger etc. og derfor har nemmere ved at respektere dem som levende mennesker og også sværere ved at optræde anonymt. Der skal ikke mere end et par uheldige udbrud til, så kan man lide et image brud og komme til at fremstå som utroværdig.
Der er lidt sjovere at "poste" her :)
Men husk nu at købe jeres Deadwood eksemplar! ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#4 Nope :) Indrømmet, eg ser meget frem til, at flere får købt og set serien, for det er virkelig en monumental TV serie, som jeg tror vil få mange herinde til at gå i selssving over :)
Så iøvrigt interview med David Milch igår, som i Deadwoods ånd lavede onani bevægelse over, hvad Hollywood havde portrætteret som westerns de mente folk skulle se. Han gav også den ultimative forklaring på hvorfor helte og skurke snakkede så lidt i westerns .... indtil nu :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Enig med bruce. Jeg tror også IMDB's brugere fornemmer en vist anonymitet på deres hjemmeside og derfor føler de kan svine folk til som det passer dem. Det skal også siges, at IMDB er betydeligt mere kendt og derfor også tiltrækker andet end fanatikere, og vi må nok alle erkende, at vi, langt hen af vejen, er meget entutiastiske herinde. Mange af os entutiaster er jo også åbne overfor andres meninger, og så nyder vi jo alle en god lille debat!
Og det, at mange af os hurtigt formår at genkende hinanden gør naturligvis også, at vi har et andet syn på hiannden. Og som bruce også siger, så får man hurtigt et dårligt image herinde, og brugerne herinde er generelt god til at fryse 'idioterne' ud.
Ja det kan hurtigt gå op i en spids på IMDB. Særligt var der under Passion of the Christ en hidsig og svinsk religiøs debat. Men den mest absurde diskussion jeg har set var af alle steder under Around the World in 80 Days (den med Jackie Chan): Der blev startet en verbal krig mellem grækere og tyrkere fordi et Konstantinopel versus Istanbul spørgsmål blev stillet. Beskyldninger om folkedrab for flere hundrede år siden fløj hver sin vej.
Så jeg holder mig bare til Filmz. Der kan også være småkrige her, men oftest er det heldigvis med nogenlunde saglige argumenter de foregår.
#1 Martindan 20 år siden
Tit på IMDB synes jeg at selvom man kan begrunde sin mening så bliver man oftest svinet (er ikke selv blevet udsat for dette men har set andre blive det) bare fordi man ahr en anden mening, hvor vi her på FIlmz.dk ofte kan blive enige om at have hver sin mening??
Eller er det bare mig der synes det er sådan.....
#2 filmz-principia 20 år siden
...................::::::::::::LÆNGE LEVE FILMZ.DK::::::::::::::::...................
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#3 filmz-Bruce 20 år siden
Her på filmz går der ikke lang tid førend man genkender andre brugere og efterhånden kender deres smag, meninger etc. og derfor har nemmere ved at respektere dem som levende mennesker og også sværere ved at optræde anonymt. Der skal ikke mere end et par uheldige udbrud til, så kan man lide et image brud og komme til at fremstå som utroværdig.
Der er lidt sjovere at "poste" her :)
Men husk nu at købe jeres Deadwood eksemplar! ;)
#4 filmz-sanjo 20 år siden
Og du stopper ikke med sige deadwood, før vi alle har købt et eksemplar, hehe ;) :D
#5 filmz-Bruce 20 år siden
Så iøvrigt interview med David Milch igår, som i Deadwoods ånd lavede onani bevægelse over, hvad Hollywood havde portrætteret som westerns de mente folk skulle se. Han gav også den ultimative forklaring på hvorfor helte og skurke snakkede så lidt i westerns .... indtil nu :)
#6 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 ks 20 år siden
Og det, at mange af os hurtigt formår at genkende hinanden gør naturligvis også, at vi har et andet syn på hiannden. Og som bruce også siger, så får man hurtigt et dårligt image herinde, og brugerne herinde er generelt god til at fryse 'idioterne' ud.
#8 bobber 20 år siden
Så jeg holder mig bare til Filmz. Der kan også være småkrige her, men oftest er det heldigvis med nogenlunde saglige argumenter de foregår.
#9 lagoni 20 år siden
(den måtte jo komme...)
#10 filmz-Munk 20 år siden
HØRT!! ;)
Og i lige måde iøvrigt...
- Steve Carell