Jeg har nok omkring 600 DVD'er og 50 blu-rays... ikke noget vildt, men jeg ejer Puppet Master boksen, og derfor vinder jeg helt automatisk. Tråden er hermed lukket.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Fedeste samling? Hvordan skal den defineres og hvordan bliver den efterfølgende bedømt?
- Specielle udgivelser? Altså SE's, Criterions, OOPs etc. - Antal film i alt? - Flotteste helhedsindtryk af samling (f.eks. billeder af samlingen på reolen etc.)
Jeg tror måske, at det bliver lidt svært, at overskue en DVD profiler liste med 7-800 film godt nok til, at kunne sammenligne den med en anden brugers liste. Hvis JEG skulle bedømme en andens samling, så ville jeg have billeder af skidtet. En liste med film er lidt intetsigende i denne sammenhæng. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#41 Lord Beef Jerky 14 år siden
#42 PredatorX 14 år siden
Hvorfor!?!?
#43 MOVIE1000 14 år siden
#44 filmz-Utyske 14 år siden
Og det er potentielt sundere at drikke vand fra hanen, da der er meget mere kontrol og strammere regler om det.
#45 MOVIE1000 14 år siden
nu havde jeg lige sat det fint så fint op :(
#46 Skeloboy 14 år siden
#47 MOVIE1000 14 år siden
#48 Bony 14 år siden
- Specielle udgivelser? Altså SE's, Criterions, OOPs etc.
- Antal film i alt?
- Flotteste helhedsindtryk af samling (f.eks. billeder af samlingen på reolen etc.)
Jeg tror måske, at det bliver lidt svært, at overskue en DVD profiler liste med 7-800 film godt nok til, at kunne sammenligne den med en anden brugers liste. Hvis JEG skulle bedømme en andens samling, så ville jeg have billeder af skidtet. En liste med film er lidt intetsigende i denne sammenhæng. :-)
#49 Skeloboy 14 år siden
Havde slet ikke overvejet, at man skulle se mange, lange lister igennem :)
#50 MOVIE1000 14 år siden