Gravatar

#41 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg har nok omkring 600 DVD'er og 50 blu-rays... ikke noget vildt, men jeg ejer Puppet Master boksen, og derfor vinder jeg helt automatisk. Tråden er hermed lukket.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#42 PredatorX 14 år siden

MOVIE1000 (38) skrev:
#36 nej nej nej man køber da ikke vand på flaske :D

Hvorfor!?!?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#43 MOVIE1000 14 år siden

#42 spild af penge, det eneste værdi ved det er panten, meget billigere at bruge vandhanen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44 filmz-Utyske 14 år siden

#43 -

Og det er potentielt sundere at drikke vand fra hanen, da der er meget mere kontrol og strammere regler om det.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#45 MOVIE1000 14 år siden

arghh shit jeg troede deadline var den 13. :(
nu havde jeg lige sat det fint så fint op :(
Gravatar

#46 Skeloboy 14 år siden

#45 - havde glemt det...så bare bare kom :)
Gravatar

#47 MOVIE1000 14 år siden

#46 :D sender den senere idag skal lige ud og lave nogle busniss (jah jeg skal ud og købe film, til listen :P)
Gravatar

#48 Bony 14 år siden

Fedeste samling? Hvordan skal den defineres og hvordan bliver den efterfølgende bedømt?

- Specielle udgivelser? Altså SE's, Criterions, OOPs etc.
- Antal film i alt?
- Flotteste helhedsindtryk af samling (f.eks. billeder af samlingen på reolen etc.)

Jeg tror måske, at det bliver lidt svært, at overskue en DVD profiler liste med 7-800 film godt nok til, at kunne sammenligne den med en anden brugers liste. Hvis JEG skulle bedømme en andens samling, så ville jeg have billeder af skidtet. En liste med film er lidt intetsigende i denne sammenhæng. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#49 Skeloboy 14 år siden

#48 - jaja...har fundet ud af, at det er en dårlig og ugennemtænkt ide :)

Havde slet ikke overvejet, at man skulle se mange, lange lister igennem :)
Gravatar

#50 MOVIE1000 14 år siden

så nu er min list sendt, håber den er nået frem :) (dog har jeg ingen billeder da mit værelse er ret rodet (med film) efterhånden:))

Skriv ny kommentar: