#9 På den ene måde, er det jo at diskriminere og tværte hans navn til på. Han blev fyret fra filmen jo. Men hvis det er ment som en hyldest, tror jeg Van Damme også har plads til dig i sit hjerte!
Var det ikke ham selv, der gik?
Må indrømme, at det er mange år siden jeg læste om det på IMdB, men mener da at have læst, at der var en stridighed om størrelsen på kostumet, og han derfor gik?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#16 Tror faktisk der er mange forskellige historier... den jeg husker er, at han blev fyret da hans "optræden" ikke passede.... bagefter skiftede de fuldstændig stilen ud med nyt kostume og mindre screentime til væsenet.
Anyway... denne aften blev til Derailed, The Quest og Death Warrant som bonus.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg skal slet ikke kunne afvise, at du har ret :) Den ene historie kan være lige så sand som den næste :D
Jeg fik i øvrigt ikke set Predator.. Til gengæld har jeg lige set Hard Target.. Et herligt gensyn med en sindssygt kitchet film, der kun kan ses til ende fordi jeg var vild med den som knejt..
Med herlige skuespillere (foruden Van Damme, selvfølgelig) som Lance Henriksen og Arnold Vosloo (som jeg så rent faktisk godt kan lide :D) - og Sven Ole Thorsen, ej at forglemme.. Alt sammen pakket ind i voldsomt overdrevet meget slow-motion, close-up-shots, cheasy one-liners og (som kun John Woo kan gøre det) masser og masser af duer - og helst i scener, hvor det slet ikke passer ind..
Og en lille kuriøsitet.. Hele "klimakset" igennem kan selv den mindste 9mm pistol få en kæmpe pinata til at sprænge i luften som en metangas-fyldt krudt-mine under et tnt-angreb.. Men mod slutningen fyres en shot-gun af på klods hold mod en bad guy, og et skudsår på størrelse med det en ærte-bøsse ville lave er eneste resultat - what the hell?
Men en dejlig film, der kendetegner alt, hvad der var godt ved min barndoms filmsmag - ingen realitetssans, masser af dumme replikker og så cirkel-spark nok til at gøre selv den mest erfarne cirkus-artist rundtosset.. They sure don't make movies like this anymore..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hehe havde da hel glemt, hvor underholdende TimeCop egentlig var, jeg morede mig herligt, bevares måske griner jeg anderledes af filmen i dag, end før i tiden, men talrige mindeværdige scener bare hele scenen hvor han ordner skurkene ved og gå i split f.eks. priceless!
Det var et herlig nostalagi trip 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 TP-DK 14 år siden
#13 Åkepool 14 år siden
Jeg skal helt sikkert ikke se Van Damme iaften.
#14 Steffan Rasmussen 14 år siden
#15 kasperfmn 14 år siden
#16 HonoDelLoce 14 år siden
Var det ikke ham selv, der gik?
Må indrømme, at det er mange år siden jeg læste om det på IMdB, men mener da at have læst, at der var en stridighed om størrelsen på kostumet, og han derfor gik?
#17 MOVIE1000 14 år siden
#18 Lord Beef Jerky 14 år siden
Anyway... denne aften blev til Derailed, The Quest og Death Warrant som bonus.
#19 HonoDelLoce 14 år siden
Jeg skal slet ikke kunne afvise, at du har ret :) Den ene historie kan være lige så sand som den næste :D
Jeg fik i øvrigt ikke set Predator.. Til gengæld har jeg lige set Hard Target.. Et herligt gensyn med en sindssygt kitchet film, der kun kan ses til ende fordi jeg var vild med den som knejt..
Med herlige skuespillere (foruden Van Damme, selvfølgelig) som Lance Henriksen og Arnold Vosloo (som jeg så rent faktisk godt kan lide :D) - og Sven Ole Thorsen, ej at forglemme.. Alt sammen pakket ind i voldsomt overdrevet meget slow-motion, close-up-shots, cheasy one-liners og (som kun John Woo kan gøre det) masser og masser af duer - og helst i scener, hvor det slet ikke passer ind..
Og en lille kuriøsitet.. Hele "klimakset" igennem kan selv den mindste 9mm pistol få en kæmpe pinata til at sprænge i luften som en metangas-fyldt krudt-mine under et tnt-angreb.. Men mod slutningen fyres en shot-gun af på klods hold mod en bad guy, og et skudsår på størrelse med det en ærte-bøsse ville lave er eneste resultat - what the hell?
Men en dejlig film, der kendetegner alt, hvad der var godt ved min barndoms filmsmag - ingen realitetssans, masser af dumme replikker og så cirkel-spark nok til at gøre selv den mest erfarne cirkus-artist rundtosset.. They sure don't make movies like this anymore..
#20 elwood 14 år siden
Det var et herlig nostalagi trip 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"