Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 14 år siden

I dag fylder Van Damme 50! Det bør alle på Filmz fejre! Jeg foreslår 6 øl, 1 citronmåne og en Van Damme film pr. person i aften... jeg gør i hvert fald dette med en kammerat, og hvis i er ÆGTE filmfans, så gør i det samme! =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 elwood 14 år siden

Og så hvis man ikke drikker Alcohol, så er man ikke en ægte filmnørd, damm hmm jeg skriver nok snart min farvel filmz besked så.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 14 år siden

Det var bare et forslag! Naturligvis kan Van Damme nydes med et glas iskoldt sodavand eller lunken kaffe! Men man er naturligvis ikke ÆGTE filmfan, hvis man ikke ser en Van Damme film i aften =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 Skeloboy 14 år siden

Jeg har kun Bloodsport og Cyborg...men så skal Bloodsport helt sikkert ses
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg har kun allesammen, så jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge... det bliver nok enten Derailed, Death Warrant, Nowhere To Run, Double Team eller No Retreat, No Surrender.
Gravatar

#6 Skeloboy 14 år siden

Hehe. Tror egentlig jeg dropper det...kan begge film uden af...:)
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 14 år siden

#6 Perfekt anledning til at rende ned i DVD-butikken og købe dig en du ikke har set! Eller er du måske UÆGTE filmfan? =)
Gravatar

#8 Skeloboy 14 år siden

#7 - hehe...altså, hvis definitionen på en ægte filmfan er at se en Van Damme-film i dag, så følger der jo ganske logisk, at jeg ikke er filmfan...;)
Gravatar

#9 HonoDelLoce 14 år siden

Hvad nu hvis man ser en film, som Van Damme SKULLE have været med i?

Jeg havde nemlig en plan om at se Predator på BD i aften :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 14 år siden

#9 På den ene måde, er det jo at diskriminere og tværte hans navn til på. Han blev fyret fra filmen jo. Men hvis det er ment som en hyldest, tror jeg Van Damme også har plads til dig i sit hjerte!

Skriv ny kommentar: